הקלטות בלעדיות של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, משיחות סגורות בתקופה האחרונה שודרו הערב (שני) בערוץ 13 וחשפו כי הוא סבור שראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה מוכן לפגוע בו פיזית, ומעלה את האפשרות שהטלפון שלו נפרץ על ידי גורמים רוסים לבקשת ראש הממשלה. כמו כן, גנץ נשמע מתבטא בחריפות כלפי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. 
"אם הייתה לו (לנתניהו) דרך שאני אפגע, שיהרגו אותי, הוא היה עושה את זה", אמר גנץ בהקלטות. הרמטכ"ל לשעבר, הפגוע מחשיפת דבר הפריצה לטלפון הנייד שלו ומהרמיזות של נתניהו באשר לתוכנן, טוען כי לו ראש הממשלה היה יכול, הוא היה מסיר את האיום הפוליטי מדרכו בדרך אלימה: "אם בנימין נתניהו הבסיסי, שאני מכיר, היה רוצה שאני אפגע? התשובה היא לא. האם בנימין נתניהו של ערב הבחירות הזה מוכן שאני אפגע? כן, לצערי אני אומר את זה".
 
בשיחה שנערכה לאחר פרסום הפריצה לטלפון הסלולרי. יושב ראש "כחול לבן" אמנם מביא בחשבון אפשרות שאיראן עומדת מאחורי מתקפת הסייבר אבל, באותה נשימה, לא פוסל תרחיש של שיתוף פעולה בין נתניהו לבין הקרמלין נגדו. "אוקי, (אם) זה לא האויבים - אז מי עושה את זה? זה היריבים", אמר גנץ.

"אם זה לא היריבים, איך הם עושים את זה? באחת משתי האפשרויות. אפשרות אחת, זה שהם לוקחים אנשים פרטיים שעושים פעולות סייבר כאלה ואחרות. אפשרות שנייה שהיא מתאימה לביבי, אם כי אני לא נותן לה סיכוי גבוה, זה שהוא מפעיל את הרוסים בשביל להתערב בבחירות", הוסיף יו"ר כחול לבן.

מן ההקלטות עולה שלגנץ עמדה חד משמעית על הגורל שמצפה לראש הממשלה לאחר הבחירות. "האיש הזה יודע שהוא הולך לכלא, הוא יודע שהוא הולך לכלא. הוא יודע שהוא בכלא בכל דרך", אמר גנץ. "אם הוא מסיים את תפקידו כראש הממשלה, הוא הולך לכלא. אם הוא לא הולך למשפט, הוא לא הולך לכלא והוא אצל שרה - הוא נשאר בכלא. המקום היחידי שהוא אדם חופשי בו זה שהוא במשרד". 

ממפלגתו של ראש הממשלה נתניהו, הליכוד, נמסר בתגובה כי "בני גנץ איבד זה. אחרי שהאשים את ראש הממשלה בבגידה במדינה, הוא מאשים את ראש הממשלה שישלח אנשים לרצוח אותו. אם בני גנץ מגלה סימני פרנויה מתקדמים אחרי שבועיים של 'לחץ' במסע בחירות ולאחר שהאיראנים פרצו לטלפון שלו, איך הוא  יוכל לנהל מדינה?", שאלו במפלגת השלטון.