נגמר: בנס: רקטה שנורתה לפנות בוקר (שני) מדרום רצועת עזה נחתה על בית במושב משמרת שבשרון וגרמה לפציעתם של שבעה בני אדם, בהם ילדים, ולנזק רב. שישה מהנפגעים הם בני משפחה אחת. הטיל שנורה נחת במרכז הסלון ובבית סמוך ישנם גם סימני חדירה של חלקים מהטיל. 

ניר, תושב משמרת, סיפר למעריב אונליין: "אני מתגורר 50 מטר ממקום הפגיעה. התעוררנו לרעש האזעקות. הספקנו להגיע לפתח הממ"ד ואז אירע בום רציני. יש לנו ארבעה ילדים. אף אחד לא חלם שיהיו טילים פה באזור שלנו. יש תחושה שהטילים האלה יכולים להגיע לכל מקום. כשאתה רואה את עוטף עזה אז נשמע רחוק ממך אבל זה יכול להגיע לכל מקום. חייבים למצוא לזה פתרון".

חן, תושב משמרת שבית אביו נפגע מרסיסי הרקטה, סיפר בגל"צ: "נכנסנו כל המשפחה לממ"ד. יש לי אבא שגר צמוד אליי, הוא בן 90. באמצע הדרך שמעתי את הפיצוץ וראיתי עשן שחור. זה היה מאוד קרוב, לא ידעתי עד כמה. היה זכוכיות מנופצות. חוץ מהבלבול הוא היה בסדר גמור. לאט לאט הוא הבין את גודל הנס שקרה. השכנים הצמודים אלינו חטפו את הפגיעה הישירה. הייתי בהלם, אנחנו לא מעכלים כל כך שזה מה שקרה".
 
ורדה, שכנה של הבית שנפגע, סיפרה בגל"צ: "שמענו את האזעקה ומיד הילדים הגיעו הביתה. הבית של השכנים ניזוק לגמרי. יש פצועים שם. שלושת הבתים נפגעו, כל השמשות נשברו. הנכדה שלי נפצעה ופונתה לבית החולים". 

תושבת נוספת סיפרה: "אנחנו התעוררנו לקול אזעקה עולה ויורדת. זה היה מאוד חריג ומפתיע. לא דמיינו בחיים שזה יכול להיות ליד הבית שלנו. זה כל כך קרוב שזה פשוט לא מרכזי ושקט מאוד. מאוד מוזר שזה הגיע לפה. הבית הרוס לחלוטין והמשפחה בבית החולים. האירוע הזה פשוט נפל עלינו. שמחה שזה נגמר ללא נפגעים בנפש".

יו"ר יד לבנים, אלי בן שם, תושב משמרת, סיפר: "ב-5 וחצי הייתה אזעקה ואחרי 2 דקות פיצוץ גדול. למזלנו יש פצועים קל. הבית נמחק. כולם הספיקו להגיע לממ"ד חוץ מבעלת הבית והיא נפצעה בינוני. יש כמה בעלי חיים שנהרגו. יש נזק בכל הבתים בסביבה, קרה פה נס". 
 
רשף גולן צדק, רש"ף כבאות והצלה, סיפר: "קיבלנו דיווח על נפילה במושב משמרת. באופן מיידי יצאנו למקום וגילינו שהבית הרוס לגמרי ושני מבנים סמוכים אליו גם נפגעו. החשש שלנו היה שיש עוד אנשים  מלבד אלה שפונו. כרגע המאמצים מתרכזים בחדר אחד שאולי יש בו מישהו. קיימת גם סכנת קריסה של הקירות התומכים.