גילת בנט, אשתו של השר נפתלי בנט, תוקפת היום (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע ירי הרקטה מרצועת עזה, שפגעה בבית במושב משמרת בשרון. "נתניהו מושחת", אמרה בנט, "אדם מושחת מבחינתי הוא כזה שכשיורים טילים על תל אביב, הוא אומר שזו טעות. ורק כשטיל פוגע - פתאום זה "פשע נפשע" שתהיה לו 'תגובה הולמת'. מספיק כבר לקשקש".
 
"יש לנו אויב והוא הורג בנו שנים, וכל מה שנתניהו עושה זה להתעלם מקיומו, ונותן לו לצמוח. והוא זה שנושא באחריות לכך שמינה שרי ביטחון ורמטכ"לים כושלים בזה אחר זה. הדרום בוער ומופגז במשך שנה והרמטכ"ל איזנקוט 'לא מעלה בדעתו שנירה במשגרי עפיפונים'".
בנט הוסיפה כי למרות שראש הממשלה הוא מדינאי מצוין, בעלה הוא האיש המתאים ביותר לתפקיד שר הביטחון. "אפשר לנצח את החמאס. עם תעוזה, עם תחבולה, עם רוח לחימה. ועם מהיג אמיתי שמציב לעצמו מטרה ברורה וחותר לעברה - השמדת האויב. נתניהו הוא מדינאי מעולה. אבל אנחנו חייבים את נפתלי כשר ביטחון אם אנחנו רוצים שיהיה פה אי פעם ביטחון. כי הוא היחיד שלא מפחד, והיחיד שיודע לעבוד", אמרה.

צילום: פייסבוק


כאמור, שבוע וחצי לאחר ירי שתי הרקטות לגוש דן, שוב הסלמה של המצב מכיוון רפיח שבדרום רצועת עזה. שבעה בני אדם נפצעו לאחר שרקטה ששוגרה משטח רצועת עזה פגעה פגיעה ישירה בבית במושב משמרת שבשרון. כתוצאה מהנפילה, הבית עלה באש ובית סמוך ניזוק אף הוא.
 
בין הפצועים - אישה כבת 60 במצב בינוני בהכרה מלאה, עם פגיעות הדף, כוויות קלות ופציעות מרסיסים, אישה כבת 30 במצב בינוני עם פציעות מרסיסים ברגל ו-5 נפגעים נוספים בהם גבר כבן 30, נערה כבת 12, ילד כבן 3 ותינוקת כבת חצי שנה במצב קל. הם פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.