אם אתם שונאים לנקות ולסדר וזקוקים בדחיפות למוטיבציה, הסיפור הבא בטוח יגרום לכם לפצוח בניקיון אביבי. מסתבר שמלבד לעשות לנו נעים, כשאנחנו מסדרים ומנקים את הבית, האוטו או התיק, יש סיכוי גבוה שנמצא דברים שאבדו לנו מזמן ושהם בעלי ערך רב. על כך יוכל להעיד גבר בר מזל מארה"ב, שצורך עז לעבור על תכולת הארנק שלו גרמה לו לזכות בסכום אדיר בלוטו.

הגבר האלמוני בן ה-50, מעיירה קטנה במרילנד, סיפר שהוא נוהג לקנות כרטיסים בקביעות, אבל הרבה פעמים שוכח לבדוק אותם. הוא עובר עליהם בדרך כלל אחת לתקופה, רק כשהארנק שלו כבר נמצא על סף פיצוץ. יום אחד, בעודו יושב עם ארנק מפוצץ בכרטיסים, הוא שמע שמישהו באזור זכה בסכום מעורר קנאה.
הוא מאוד רצה לבדוק את הכרטיסים שלו, אבל נמנע מלעשות זאת מתוך חשש שיעשה לעצמו מזל רע. רק חודשיים לאחר מכן, כשאף אחד לא הגיע לדרוש את הפרס, הוא החליט לעשות סדר בארנק ולבדוק את מזלו. לתדהמתו, הוא גילה שבארנק שלו יש מספר כרטיסים זוכים, כולל אחד שנשא פרס 1.2 מיליון
דולרים. "הלב שלי התחיל לדפוק ממש מהר", הוא סיפר למטה הלוטו של מרילנד.

הוא התקשה להאמין שבאמת זכה בסכום כל כך גדול, והפנים זאת רק כשראה את שמו כתוב על הצ'ק הענקי: "כשראיתי את השם שלי על הצ'ק הבנתי שזה אמיתי. זו בהחלט השקעה טובה, בהתחשב בעובדה שהכרטיס עלה רק 8 דולרים". באשר לתכניות שלו לכסף, הוא מתכנן להשתמש בו כדי לשלם חובות, לצאת לחופשה ולקנות בית במקום שקט ופסטורלי מחוץ לעיירה שלו.

via GIPHY