בדרך כלל אנחנו מספרים לכם על בעלי חיים שעשו משהו מסעיר ודרמטי, כמו למשל האריה שניצל מקבוצת צבועים רעבים או אחד שליקק וחיבק מבקרים בספארי. אבל לפעמים, דווקא הרגעים בהם הכל שקט ורגוע ונראה כאילו כלום לא קורה הם הכי מיוחדים. קחו לדוגמה את התיעוד הבא, של משפחת אריות בספארי בדרום אפריקה ביום כיף משפחתי באגם. 

 
בסרטון, שתועד בפארק הלאומי קרוגר, אפשר לראות את אמא לביאה ואבא אריה משתכשכים במים יחד עם שני הגורים שלהם. בהמשך הם נשארים במים להשגיח על הגורים, בעוד הם משחקים להם באגם בהנאה. כשמגיע הזמן לארוחת צהריים, אבא אריה יוצא מהאגם והולך לצוד תאו, והמשפחה מצטרפת לארוחה.

מייק קירקמן בן ה-37, המדריך שתיעד את האירוע, היה בהלם ממה שראה, שכן בדרך כלל אריות (בעיקר הזכרים) שונאים מים. "זה ידוע שאריות נוהגים לרבוץ במים רדודים, אבל אף פעם לא ראיתי אותם בעומק כזה, נהנים כל כך מהמים הקרירים", סיפר קירקמן לחדשות latest sightings, "אלו האריות הראשונים שראיתי בטבע שפשוט נכנסים לתוך המים כדי להתקרר וליהנות".

לדבריו, למרות שהוא עובד בתחום זמן רב, זו הפעם ראשונה שהוא חזה בדבר כזה: "זה היה מחזה נדיר מאוד ולא ראיתי כמותו במשך 15 השנים בהם אני מדריך, ואני לא חושב שאראה דבר כזה שוב". הוא לא בטוח איך בדיוק זה קרה, אבל הוא הציע רעיון לכך: "אני לא יודע איך זה שהוא לא שונא מים כמו כולם. התאוריה שלי היא שהם למדו את זה כגורים מאמא שלהם".