"איקאה ישראל" השיקה היום (רביעי) חנות קונספט למטבחים בנמל תל אביב. החנות, הראשונה בעולם מחוץ לשוודיה, מציגה מטבחים בלבד ונפתחה בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים. פתיחתה היא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של החברה העולמית בקטגוריית המטבחים.  

החברה השוודית פעילה בישראל משנת 2001, ולאחר 18 שנים מוצלחות וקהל צרכנים גדול פתחה את חנות "IKEA KITCHENS" המשתרעת על שטח של 500 מ"ר ומציגה 14 מטבחים במגוון סגנונות עיצוב: מודרני, כפרי, סקנדינבי, צבעי עץ ועוד. כמו כן, בחנות קיימות עמדות תכנון עבור פגישות אישיות עם מעצבי המטבחים וכן אפשרות לרכישת מכשירי חשמל משלימים וציוד למטבח

שוקי קובלנץ, מנכ"ל "איקאה ישראל": "פתיחת חנות 'IKEA KITCHENS' היא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של 'איקאה ישראל' בקטגוריית המטבחים. חנות הקונספט מאירה זרקור על תחום המטבחים, מציגה את מגוון אפשרויות העיצוב והאבזור וכל זאת בליווי אישי של מעצבי המטבחים שלנו מתחילת תהליך הרכישה ועד סופו".

חנות המטבחים של "איקאה" בת"א. צילום: שי אפגין
חנות המטבחים של "איקאה" בת"א. צילום: שי אפגין


המהלך האסטרטגי בתחום המטבחים כולל את שיפוץ ושדרוג מחלקות מטבחים בארבעת חנויות הרשת בבאר שבע, קרית אתא, ראשון לציון ונתניה, שיציגו עם חנות הקונספט, את מגוון המטבחים הרחב שמציעה "איקאה". במחלקות המטבחים מוצגות אפשרויות העיצוב החל מחזיתות, אבזור פנימי, פרזול, משטחי עבודה ושיש תחת מעטפת אחריות ל-12 שנים.

אפרת צור, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה: "בשונה מעיצוב ואבזור חדרי הבית האחרים, קניית מטבח הינה תהליך מורכב המצריך מאמץ והשקעה מיוחדים. לכן, בעת רכישת מטבח, השיקולים המרכזיים העומדים לנגד עיניהם של הלקוחות, מלבד עיצוב המטבח, הם אמינות, שירות ואחריות. יתרה מכך, המטבח מעורר בנו הישראלים, רגשות חזקים יותר מכל חדר אחר בבית. מדובר על מקום בו המשפחה מתכנסת, בו אנו מבשלים ומארחים והוא למעשה מהווה את מרכז הבית. מתוך תובנה זו ועל מנת להעמיק את האחיזה בקטגוריית המטבחים, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי הכולל הקמת חנות קונספט, עיצוב ושדרוג מחלקות המטבחים בחנויות הרשת ויצירת חוויית משתמש חדשנית וייחודית באתר האינטרנט שלנו".