שוד מהסרטים: כנופיה מתוחכמת של גנבים הצליחה לחדור לחנות יהלומים יוקרתית בלונדון דרך מנהרה ולהימלט עם יהלומים בשווי של מיליון פאונד, והכל בחסות מרוץ חצי מרתון שהתקיים ברחוב הסגור. 
 
הסקוטלנד יארד אישר אתמול כי ביום שני לפנות בוקר נקראו השוטרים לחנות תכשיטים ברחוב פליט היוקרתי בשל דיווח על שוד וכי "כמות של יהלומים נגנבה". בעקבות כך נפתחה חקירה של היחידה לפשע מאורגן וחמור. עד כה לא נעצרו חשודים במעשה. 
 
לפי הדיווחים בתקשורת, הגנבים פרצו לחנות היהלומים "ג'ורג' אטנבורו ובנו" שפועלת מאז 1843, בעת שהייתה סגורה ביום ראשון האחרון לרגל מרוץ חצי המרתון השנתי במרכז לונדון. לפי הצהובון ה"סאן", השודדים נכנסו לתוך מעברים סודיים ליד החנות ולאחר מכן קדחו בקיר, כשהם מנצלים את רעש הקהל שעודד את הרצים וייתכן ששהו בתוך החנות שעות ארוכות. 
 

ההערכות הן שהשודדים הצליחו להימלט עם יהלומים בשווי של כמיליון פאונד, אולם עדיין לא התקבל אישור רשמי לסכום. בין הפריטים שמוכרת החנות הוותיקה יש טבעת יהלום בשווי של כ־100 אלף פאונד וצמידים בשווי של 70 אלף פאונד, לצד תכשיטים יוקרתיים נוספים. 
 
השוד הנוכחי התרחש במרחק קצר מחברת הכספות האטון גרדן, שהייתה יעד לפריצה מתוקשרת אחרת באפריל 2015. גם אז השודדים קדחו בקיר המבנה, שהיה סגור בשל חופשת סוף שבוע לאחר חג הפסחא.