הוא היה רק בן 7 כשלפתע התקשה לנשום. החשד היה התקף אסתמה. אסף ארז אושפז בבית החולים, אבל שם השתנה האבחון: הרופאים קבעו שזו דלקת ריאות והוא שוחרר לביתו עם מרשם לתרופות.
 
ואז התחילו כאבים בצלעות. אסף הופנה לבדיקת MRI, וכשהגיעו התוצאות ההלם היה גדול: גידול סרטני מסוג אוסטאוסרקומה "התיישב" לו בצלעות.
 
אסף, כיום בן 9, עבר ניתוח מורכב להסרת הגידול וקיבל טיפול כימותרפי ממושך. לאחר שנה וחצי של טיפולים הוא חגג את החלמתו וחזר ללימודים בתקווה לחיים בריאים. אך כעבור חודשיים, בבדיקת מעקב שגרתית, התגלה גידול חדש בצלעות.
 

"הרגשתי שהשמיים נופלים עלי", מספרת ישראלה, אמו של אסף. "כבר חשבנו שאסף בריא, ופתאום צריך לחזור על הכל מהתחלה. זה נורא. אבל אנחנו לא מוכנים להרים ידיים. נעשה הכל כדי להציל אותו".
 
אסף שוב נותח, והרופאים הצליחו להסיר את הגידול. דגימה מהגידול נשלחה לבדיקה גנטית, ומתוצאותיה התברר כי הילד מתאים לטיפול בתרופה האוטואימונית "קיטרודה". הרופאים סבורים שהיא יכולה להציל את חייו, אבל עלות הטיפול היא 220 אלף שקל והוא אינו כלול בסל הבריאות לסוג הגידול הזה.
 
עכשיו מבקשים הוריו ושאר אוהביו את עזרת הציבור. "אסף הוא ילד גיבור שאוהב פלייסטיישן וחברים. הוא חולם להיות כדורגלן מצליח", מספרת צופיה, מורתו של אסף. "אני פונה לכל מי שיכול לעזור: בבקשה, תנו לאסף את התקווה לנצח את המחלה". עמותת רחשי לב, המלווה את המשפחה מרגע גילוי המחלה, הקימה קרן מיוחדת בפיקוח משפטי לגיוס תרומות עבור התרופה לאסף. "אם כל מי שקורא את הידיעה הזו יפתח את הלב – הוא יוכל להבריא", אומר שימי גשייד, מנכ"ל העמותה.
 
לתרומות: 1800-28-11-28, או בהעברה לבנק מרכנתיל (17), סניף 740, חשבון 45059 ע"ש רחשי לב - מצילים את אסף