בשלב כזה או אחר בחיינו, כולנו התקשרנו לעבודה להודיע שאנחנו חולים או השתמשנו בתירוץ אחר, פשוט כי לא התחשק לנו להגיע באותו היום. אם זה קורה לעיתים רחוקות זה כנראה לא נורא, הבעיה מתחילה שכשעושים זאת בקביעות, אז צריך לחשוב על תירוצים יצירתיים יותר. זה יכול להיות כל דבר שנשמע לנו הגיוני - מצב חירום משפחתי, פציעה, תור לרופא, או כמו במקרה של תושב ארה"ב שלא רצה להגיע למשמרת שלו במסעדה - שוד.

כשלבריאן אנדרסון בן ה-32, מפלורידה, לא התחשק להגיע לעבודה הוא החליט להתקשר למשטרה ולדווח שהיה קורבן לשוד. במהלך השיחה לקו החירום אנדרסון סיפר שנשדד באיומי אקדח בידי שני גברים, שגנבו את השרשרת שלו, את כל כספו ואת הסמארפטון שלו. אבל עוד מן ההתחלה משהו בסיפור שלו נראה למשטרה חשוד, ולא, זה לא בגלל שהוא טען שהייתה לו שרשרת.


 
כאשר השוטרים הגיעו ל"זירת הפשע" הם גילו שהדבר היחיד שנשדד הוא הזמן שלהם. "השוטרים מיד הבינו שלא התרחש במקום שום שוד, ובריאן התוודה שהוא המציא את כל הסיפור", נכתב בפוסט בדף הפייסבוק של משרד השריף של מחוז פולק.

אנדרסון נעצר באשמת שימוש לרעה בקו החירום של המשטרה, ומסירה מכוונת של מידע כוזב לגורמים לאכיפת החוק. הפוסט נחתם בנימה הומוריסטית: "החדשות הטובות הן, שבריאן לא היה צריך להגיע בסוף למשמרת שלו במסעדה".
  
  
אנחנו מניחים שבריאן יכול להתנחם בכך שהוא לפחות לא מוכר נעליים למחייתו.