זה אומנם נשמע מובן מאליו, אבל יש אנשים שעוד לא הפנימו שללכת לשתות בפאב ואז לנהוג זה ממש לא מגניב, ובעיקר לא חוקי. כמו כן, תהיו בטוחים שמי שנתפס על חם בחיים לא יצליח להסתיר זאת. עם זאת, כמובן שזה לא מונע מנהגים להמשיך לנסות להסוות את העובדה שהם שיכורים, והדרכים בהן הם בוחרים, איך נאמר - הופכות ליותר ויותר הזויות.

קחו לדוגמה את אפרן מאניקה רמירז מקרוליינה הדרומית, שהיה משוכנע שאם ירסס לעצמו דאודורנט לפה השוטרים לא ידעו שהוא שיכור. הגבר בן ה-49 התבקש לעצור בצד לאחר ששוטרים הבחינו בו נוהג במהירות מופרזת ובפרעות, ואף סוטה ממסלולו. על פי משטרת מחוז ספרטנבורג, כשהשוטרים הלכו לכיוון הרכב שלו, הם ראו את רמירז "מרסס דאודורנט 'אקס' לתוך הפה שלו, במטרה להסוות את ריח האלכוהול שנדף מפיו".
וזה לא נגמר כאן. מעבר לכך שעדיין היה אפשר להריח שהוא שתה המון, השוטרים מצאו פחית בירה פתוחה אותה ניסה להסתיר בין רגליו. כמו כן, רצפת הרכב שלו הייתה עמוסה בפחיות בירה ריקות, ובבדיקת ינשוף התברר שרמת האלכוהול שלו הייתה  0.15 - פי שניים מזו המותרת בקרוליינה הדרומית (ובארץ פי שלושה מהרמה המותרת).

  
רמירז נעצר באשמת נהיגה בשכרות, נהיגה עם משקה אלכוהולי פתוח, חוסר יכול להנפיק הוכחה שיש לביטוח ורישיון לא בתוקף. אומנם לא סביר שזה השפיע על הבדיקה שעבר, אבל האבסורד הוא שיש סיכוי שבדאודורנט בו השתמש היה אחוז קטן של אלכוהול.


via GIPHY