ביטאון חמאס חושף הערב (חמישי) את הדרישות העיקריות שהועברו על ידי הפלגים הפלסטיניים לישראל באמצעות המתווך המצרי. בשעות הקרובות המתווך המצרי אמור להודיע על הגעה להבנות בין הפלגים הפלסטיניים לבין ישראל בנושא הרגיעה, כך חשף הערב מקור בכיר בחמאס בשיחה עם הביטאון. 
לפי הדיווח, ישראל הביעה נכונות להסיר את האיסור על 30% מהחומרים שהיו אסורים וכניסתם נעצרה לרצועת עזה, במה שמכונה בשל "שימוש כפול". הפלגים הפלסטיניים ביקשו שמספר החומרים יעלו ל-50%. עוד עולה כי ישראל הסכימה עקרונית להוסיף ולהגדיל את מספר המשאיות המסחריות שנכנסות לרצועה, ואף להגדיל את כמויות הייצוא מהרצועה.

לגבי שטח הדייג, ישראל הסכימה ששטח הדייג יגדל לשישה מייל מצפון הרצועה ויתרחב עד ל-12 מייל לדרום הרצועה. עם זאת, הפלגים הפלסטיניים ביקשו כי שטח הדייג יתחיל בתשעה מייל מצפון הרצועה וייגמר ב-15 מייל מדרום הרצועה. לגבי המענק הקטארי, הובהר כי חמאס ביקש להמשיך בהכנסת הכסף הקטארי בדרך אחרת, כעת דנים הצדדים בדרך הזו, ויחד עם המתווך המצרי, שני הצדדים הסכימו למתן הזדמנויות תעסוקה ל-40 אלף מובטלים ברצועה.

עוד עולה כי ישראל הסכימה בצורה עקרונית להקל בהעברת קוו החשמל 161, וכן ישנה הסכמה ישראלית לייצא סולר לתחנת הכוח בלא מיסים במידה והכסף הקטארי לא יעבור, או לבדוק יחד עם הקטארים אפשרות של הארכת המענק עד סוף השנה הזו. עוד עולה כי חמאס אמר לעיתון שישנם לחצים להכריח את ישראל להפסיק את השימוש בירי חי נגד המפגינים בגבול הרצועה בצעדות השיבה.

כמו כן, דווח כי נמשכים המשא ומתן בעניין שבירת המצור מעל עזה וכן בעניין הארכת המענק הקטארי עד סוף השנה. "המשא ומתן שמתקיים היום הוא חיובי, אך לא הבשיל לכדי הסכם", אמר המקור בשיחה. "המשלחת המצרית הגיעה שוב לרצועת עזה היום בערב כדי להגיב לדרישות של הפלגים הפלסטיניים הנוגעים לשבירת המצור".