כ-40 אלף מפגינים בגבול, צה"ל הגיב בירי בתגובה להשלכת מטענים ורימונים
כ-40 אלף פלסטינים משתתפים היום בהפגנות לציון יום השנה לצעדות השיבה, שכוללות השלכת מטענים ואבנים לעבר חיילי צה"ל. לפי הדיווחים בכלי התקשורת הפלסטינים, פלסטיני נהרג מירי צה"ל, ובסך הכל נפצעו 33 פלסטינים. מאוחר יותר פרצו מספר מפגינים את הגדר במרכז הרצועה, ובתגובה פתחו כוחות צה"ל באש לעברם. דובר משרד הפנים בעזה הודיע כי נפרסו 8,000 אנשי ביטחון, לבושים באפודים כתומים, בכל מוקדי המחאה על מנת לשמור על המפגינים.

מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינואר ביקר בהפגנות שהתקיימו סמוך לגדר המערכת. על פי הדיווחים, בהתפרעויות שבשיאן נכחו במקום כ-30 אלף פלסטינים, סינואר היה ממזרח לחאן יונס. "העם שלנו ממשיך את הצעדות עד לשבירת המצור", אמר הבכיר העזתי. הוא התייחס בדברים שנשא לדיונים המתקיימים באמצעות תיווך של משלחת של בכירים מצרים, ועוסקים בין היתר בסוגיות האסירים, ירושלים וברצועת עזה. "לא נהסס לפעול כדי להגן על בני העם שלנו אל מול הפשעים של נתניהו", הסביר, "העם שלנו מוכיח שהוא ממשיך עד לשבירת המצור. הוא יוצא היום כדי לומר, רוצים לחיות בכבוד". 

טרגדיה באילת: שני פועלים ירדנים נהרגו מקריסת עץ דקל

סמוך לשעה 18:00 התקבל דיווח במוקד מד"א של מרחב נגב על קריסה של עץ דקל שקרס עקב מזג האוויר הסוער בחוף הדרומי באילת ופגע בשני גברים, ככל הנראה פועלים מירדן. פרמדיקים של מד"א שהוקפצו לזירה דיווחו על שני גברים בשנות ה-20 שסבלו מפגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותם.

לידיעה המלאה

זירת אירוע הקריסה. צילום: דוברות מד"א


בכירי העבודה קוראים לביטול הרוטציה בכחול לבן: "יביא עוד 3-2 מנדטים"

מאגפים משמאל: בכירי מפלגת העבודה יצאו בימים האחרונים, פחות משבועיים לפני הבחירות, בקמפיין המנסה למשוך חזרה מצביעי כחול לבן לבייס השמאלי. יו"ר המפלגה אבי גבאי אמר הבוקר באירוע שבת תרבות ברמת גן כי: "הקול הכי בטוח לחילופי שלטון הוא קול למפלגת העבודה". מנגד, מקום 5 ברשימה, שלי יחימוביץ' קראה לביטול הרוטציה באירוע שבת תרבות ברמת השרון: "ברגע שגנץ יהיה המועמד לראשות הממשלה, הם יקבלו 3-2 מנדטים נוספים מהימין".


 
חלוץ על פרשת הצוללות: "נתניהו המציא המצאה באשר לסוד הכמוס"
הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף במילואים דן חלוץ, התייחס בשבתרבות בבאר שבע לטענות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנושא אישור מכירת הצוללות הגרמניות למצרים. לדבריו, "נתניהו המציא המצאה באשר לסוד הכמוס, אין סוד כזה ששר ביטחון ורמטכ"ל לא יכולים לדעת".

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ. צילום: אריק סולטאן

 
פוליטיקאית דמוקרטית טוענת: "ביידן נישק אותי והריח את שיערי ללא הסכמתי"
הפוליטיקאית הדמוקרטית לוסי פלורס מאשימה את סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ו ביידן, בהתנהגות לא הולמת כלפיה, הכוללת ניסיון לנשק אותה ללא הסכמתה במהלך עצרת בחירות שהתרחשה בשנת 2014. מי שהייתה חברה בארגונו של המועמד ברני סנדרס חשפה במאמר שפורסם ב-"The Cut",  כי התקרית התרחשה בנובמבר 2014, בתקופה בה התמודדה על תפקיד מושל המדינה. ביידן הופיע באירוע כדי לסייע בגיוס תומכים דמוקרטים בנבדה.
דוח חדש סותר את ממצאי המשטרה: מה באמת היה במחשב של רומן זדורוב?
גילויים חדשים בפרשת רצח תאיר ראדה: חדשות 13 פרסמו את הדברים שמצאה המשטרה במחשבו האישי של רומן זדורוב לאחר מעצרו בשנת 2006. יש לציין, כי הדברים הובאו לפרסום ע"י דוח חדש של חברת שחזור המידע "טיק-טק" - אותו שכרה ההגנה של זדורוב במשפט.
אסון בגליל התחתון: שתי נשים כבנות 60 נהרגו בתאונת דרכים חזיתית
שתי נשים כבנות 60, פאטמה סעדי וחסבה סעדי, נהרגו בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 7955, מכיוון יודפת להררית. צוות מד"א שהגיע למקום זיהה כי הן מחוסרות הכרה, העניק להן טיפול רפואי אך נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותן. בנוסף, שלושה פצועים במצב קל פונו לבית החולים נהריה. בוחני תאונות דרכים הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה.