אחרי שנה מוצלחת ליצירה הטלוויזיונית בישראל, עוד הודעה משמחת ליוצרים בארץ: "רק להיום", סדרת הדרמה החדשה של "yes", זכתה אמש בפרס הראשון של חבר השופטים בפסטיבל "סירייס מאניה" - הפסטיבל החשוב והיוקרתי ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה, אשר מתקיים השנה בעיר ליל שבצרפת. זוהי זכייה חסרת תקדים ושלישית ברציפות לישראל ול-yes, לאחר שבשנה שעברה זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר הדרמה הקומית "על הספקטרום" ושנה קודם לכן זכתה בו הסדרה "כבודו". 



במסגרת ההישג יוצא הדופן, גברה "רק להיום", בהפקת "אנדמול שיין ישראל", על סדרות נחשבות מכל העולם שהתמודדו בתחרות הרשמית, וביניהן "Chambers", הסדרה החדשה של נטפליקס, בכיכובה של אומה תורמן וכן "Baghdad Central" של ערוץ 4 הבריטי, על הסדרה "Chimerica" של קנאל פלוס וערוץ 4 הבריטי, ועוד סדרות מאוסטרליה, רוסיה, אנגליה, צרפת ונורבגיה. בפרס ה-Grand Prix בתחרות זכתה הסדרה הבריטית "The Virtues".





חבר השופטים כלל את כוכבת "האישה הטובה", ג'וליאנה מרגוליס ובראשו עמדה התסריטאית, הבמאית והמפיקה מרטי נוקסון, שחתומה בין היתר על סדרות מצליחות ומדוברות דוגמת "באפי קוטלת הערפדים", ""Glee, Unreel"" "חפצים חדים" ועוד.



"רק להיום" היא סדרת דרמה שתעלה בקרוב ב-yes, אותה כתב וביים במאי הקולנוע המוערך ניר ברגמן. הסדרה, בכיכובם של הנרי דוד ("מרחק נגיעה") וטל ליפשיץ ("עד החתונה"), מביאה את סיפורם של אסירים הנמצאים בהוסטל שיקומי, כשמדי יום מרחפת מעליהם השאלה האם יחזרו להשתלב בחיים או ישובו לכלא.



את ההוסטל מנהלת ענת (טל ליפשיץ, עובדת סוציאלית במקצועה שחוזרת למשחק אחרי שנים), מתמודדת עם חזרתו של ניקו (הנרי דוד), מטופל שהיה מאוהב בה כשטיפלה בו כעובדת סוציאלית צעירה. עכשיו 12 שנים אחרי, הוא יוצא שוב מהכלא ומגיע במקרה (או שלא) להוסטל אותו היא מנהלת.



לסדרה קדם תחקיר מקיף שערכו ניר ברגמן ושותפו ליצירה רם נהרי - במסגרתו ביקרו בבתי כלא ובהוסטלים ואף העבירו לאסירים סדנאות משחק. עוד משתתפים: אימרי ביטון, בת אל מוסרי,שלומי ארבע, ענבר מרקו, מורד חסן וכן שחקנים לא מקצועיים, חלקם אף אסירים לשעבר. יוצר תסריטאי ובמאי: ניר ברגמן, יוצר שותף: רם נהרי.