כמעט עשור שמורן מזור פעילה בתעשיית המוזיקה המקומית. מי שהחלה את דרכה בלהקת חיל האוויר, פרצה כשזכתה במקום הראשון בעונה הראשונה של "אייל גולן קורא לך", והספיקה מאז לעזוב את "ליאם הפקות" של המנטור אייל גולן, תסגור בקרוב מעגל כשתשתתף במחזמר בקאמרי "זה אני", המבוסס על שיריו, שיעלה ב־16 באפריל.



"'זה אני' מגולל סיפור של שלוש אחיות ממשפחה חרדית מירושלים", מספרת מזור. "כל אחת - עולם ומלואו. אני משחקת את נרי, האחות האמצעית והמרדנית. בהרבה מקומות אני מזדהה איתה מאוד. היא עקשנית ורודפת צדק, קצת קשוחה, אבל רכה מבפנים. את כל השאר תגלו בעצמכם ממש עוד מעט".




איך הייתה טבילת האש בעולם המשחק?
"האמת היא שמאוד חששתי. זה תפקיד המשחק הראשון שלי בחיים, והוא מגיע עם אחריות גדולה. למזלי, הבמאי מאור זגורי הגאון היה שם תמיד כדי ללמד ולעזור, לכוון ולחדד. זו זכות גדולה לעבוד לצד במאי ויוצר מוכשר כל כך, ואני חייבת לו תודה ענקית על המסע הזה".

את בקשר עם אייל גולן?
"אייל ואני כבר לא עובדים יחד, אבל אני בת־מזל שזכיתי בו כחבר לחיים. הוא תומך, מפרגן ומייעץ, ואין מאושרת ממני שהוא היה ונשאר חלק מחיי".

ב־2013 ייצגה את ישראל באירוויזיון עם "רק בשבילו", שלא הצליח להעפיל לגמר. "אני חושבת שחוויה כמו האירוויזיון היא משהו שקורה פעם בחיים", היא אומרת. "אני מעדיפה לנצור את הרגע הזה על כל גווניו בזיכרון שלי. נהניתי ממנו. חלקתי אותו עם חבריי הקרובים, שהיו איתי על הבמה ומאחורי הקלעים. אני גאה בביצוע שלנו ובילדה בת ה־22 שהייתי אז כשייצגתי את ישראל על הבמה הענקית הזו".



בשנה האחרונה, אחרי תקופה ארוכה שבה היא הייתה בהולד, חזרה מזור (27), המתגוררת בחולון, להתניע את הקריירה, וזכתה להצלחה עם שירים חדשים כמו "כמעט מאוהבים" ו"תמיד". בימים אלו, כשסדרת הקאלט הטורקית "הכלה מאיסטנבול" כבשה בסערה את הישראלים, משחררת מזור את "רק אותך", גרסה עברית שכתב סהר חגי לשיר הנושא מהסדרה. 

"האמת היא שאני לא צופה בסדרה, אבל אמא שלי התמכרה מזמן וגררה לזה גם את אבא שלי", מספרת מזור. "הייתי חוזרת הביתה ורואה אותם צופים בזה והנעימה הייתה שם כל הזמן. סקרן אותי לדעת של מי זה ואם זה רק לחן בלי טקסט. גיליתי שזה שיר בטורקית שנכתב עבור הסדרה. השמעתי אותו לסהר חגי, חברי האהוב. משם הכל קרה מעצמו".

מדוע חיכית כל כך הרבה זמן כדי להוציא שירים חדשים?
"עברתי שש שנים של התבשלות והתבגרות, השתניתי מבפנים החוצה. אני אסירת תודה על הזמן הזה שלקחתי לעצמי ולנפש שלי. במבט לאחור, זה עשה לי רק טוב וגרם לי לחזור רעבה וממוקדת יותר".



בזמן שחלף גם השלת ממשקלך 35 קילו. אילו תגובות קיבלת?
"כל תגובה מחממת לי את הלב וממלאת אותי באושר. אני חושבת שהתגובות שהכי מרגשות אותי, הן מילדות או מנערות צעירות. חשוב לי לתמוך, לעודד, להעצים את אותן נערות, שאולי מטילות ספק בכישרון, בעוצמה, או ביופיין. כולנו חזקות ומיוחדות, כל אחת בדרכה שלה, ועלינו להעצים זו את זו".

השירים שלך מאוד רומנטיים. יש מישהו שהם מכוונים אליו?
"על אף השירים והטקסטים המרגשים, אני עדיין רווקה. זה לא מעסיק אותי יותר מדי רוב הזמן, ואני באמת משתדלת למלא את חיי בכל הדברים שמשמחים אותי וגורמים לי אושר. אני מאמינה שהאהבה תגיע בזמן שלה, כשהיא תהיה נכונה לי".