אלדד קובלנץ, מנכ"ל "כאן", פנה הערב (ראשון) במכתב למנכ"ל משרד התקשורת לנוכח הודעתו האחרונה של המשרד לביטחון פנים בדבר עצירת עבודות המשטרה לבידוק הציוד לאירועי האירוויזיון: "אנו מבקשים להתריע באופן בהול כי ככל שעבודות אלה לא יחלו כבר מחר בבוקר, קיימת סכנה ממשית ליכולתו של התאגיד להשלים את עבודות ההקמה בלו"ז הנדרש. עוד טען, כי עצירת העבודות מהווה "נזק משמעותי בעבודות ההקמה". 



עוד כתב קובלנץ, כי "להבנתנו, ממשלת ישראל נדרשת לספק התחייבות תקציבית בהתאם להחלטתה האחרונה בנושא, מאחר שהתאגיד כבר סיפק התחייבות זו בשבוע שעבר כפי שהתבקש. הוא ציין כי "עצירת העבודות מהווה נזק משמעותי בעבודות ההקמה".



המנכ"ל הוסיף וכתב שראשי איגוד השידור האירופי עודכנו במצב והם רואים אותו בחומרה רבה. הוא ציין כי הם "מודאגים מאוד מהתנהלות ממשלת ישראל בנושא אבטחת האירוויזיון ומיכולת ההפקה לעמוד בלוחות הזמנים תחת אילוצים אלה".



"אנו מבקשים מכלל הגורמים הרלוונטיים למצוא פתרון מיידי למשבר שנוצר על מנת לאפשר תחילת ביצוע העבודות כבר מחר בבוקר ולמנוע נזקים נוספים להתקדמות הפרויקט", כתב קובלנץ. "התנהלות זאת מצטרפת לעובדה שנכפה על התאגיד לממן את כל עלויות האירוע וזאת למרות הבטחות הגורמים הרשמיים במדינת ישראל להעביר תקציב לטובת האירוויזיון".