אילו נערכו הבחירות רק בקרב סטודנטים הייתה מפלגת כחול לבן מנצחת, ובגדול. לפי סקר שערכה התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, בשיתוף עם אגודות הסטודנטים ובאמצעות חברת הסקרים פאנלס, בקרב 3,287 נשאלים - מפלגתם של בני גנץ ויאיר לפיד תגרוף ביום הבוחר 47 מנדטים. זהות בראשות משה פייגלין תזכה ב־17 מנדטים, מרצ בראשות תמר זנדברג - 15, העבודה בראשות אבי גבאי - 14, הליכוד בראשות בנימין נתניהו – 13, ואיחוד מפלגות הימין בראשות רפי פרץ והימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד - 7 מנדטים כל אחת.
 
המפלגות שמגרדות מלמטה את אחוז החסימה הן יהדות התורה, בראשות יעקב ליצמן - 2.8%, חדש־תעל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי - 2.0% (כנראה בשל שיעור מענה נמוך בקרב משיבים מהמגזר הערבי), ש"ס בראשות דרעי - 1.9%, גשר בראשות אורלי לוי־אבקסיס - 1.1% וכולנו בראשות כחלון – פחות מ־1%. 5% עדיין מתלבטים.
 
את תוצאות הסקר הזה יש לקחת בערבון מוגבל במיוחד, בעיקר לנוכח העובדה שבסקר דומה שנעשה לקראת הבחירות הקודמות, בקרב כ־15 אלף סטודנטים, ניצח המחנה הציוני עם 41 מנדטים, מרצ - 19, הבית היהודי - 17, יש עתיד - 15 והליכוד - רק 10 מנדטים. הסוף ידוע.
 

הסטודנטים נשאלו הפעם מהו הנושא החשוב ביותר עבורם בבחירות וכמחציתם (49%) ציינו את יוקר המחיה, 21% את הנושא המדיני־ביטחוני, 14% את הדמוקרטיה הישראלית ו־12% דת ומדינה.
 
שלומי יחיאב, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית: "הסטודנטים מצביעים פעם אחר פעם על הנושא הבהול בעיניהם לטיפול - המצב הכלכלי ויוקר המחיה. שכבת הצעירים הגדולה במדינה משוועת לפתרון, ואני דורש מהממשלה שתקום, בין שתהיה זו ימין ובין שתהיה שמאל, שתיקח את התחום תחת כנפיה ותשקיע את מרב המשאבים כדי לייצר לנו הצעירים עתיד טוב יותר".