אחרי שבועות בהן שמרה מפלגת "כחול לבן" על פער יציב אל מול "הליכוד", בסקר האחרון שמפורסם הבוקר (שני) ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, מאבדת כחול לבן לראשונה את ההובלה. על פי הסקר שנערך על ידי "פאנלס פוליטיקס" בקרב 552 מרואיינים, מפלגת "הליכוד" בראשות בנימין נתניהו חוזרת להוביל עם 31 מנדטים, ומפלגת "כחול לבן" ניצבת אחריה עם 30 מנדטים. 

אחרי כחול לבן והליכוד נמצאת מפלגת העבודה, שיורדת מ-10 ל-9 מנדטים, חד"ש תע"ל מקבלת תשעה מנדטים, ואחריהן נמצאות מפלגות "יהדות התורה", "הימין החדש" ו"מרצ" - כולן עם שישה מנדטים. איחוד מפלגות הימין, מפלגת "זהות" ומפלגת "ש"ס" מקבלות חמישה מנדטים על פי הסקר, ו"כולנו" של כחלון מקבלת חמישה מנדטים. 
עוד עולה מהסקר כי הפעם מפלגתו של ליברמן כן עוברת את אחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים, עם זאת מפלגת גשר לא עוברת את אחוז החסימה גם בסקר זה.

לפי התוצאות, גוש הימין מתחזק ל-66 מנדטים, ואילו גוש השמאל עם 54 מנדטים בלבד. מבחינת התאמת המועמד לראשות הממשלה, 53% מהנשאלים ענו כי נתניהו הוא המתאים ביותר לדעתם להיות ראש הממשלה, זאת לעומת 30% שענו בני גנץ. 

עד כמה הנסקרים בטוחים בהצבעתם? 64% מכלל הנשאלים ענו כי הם בטוחים מאד בהחלטתם בבחירות, 30% ענו כי הם די בטוחים ו-5% ענו שאינם בטוחים כלל.