מהרגע בו אנחנו נולדים מלמדים אותנו שאסור לקרב חשמל למים, ומסבירים בפירוט מה קורה למי שעושה זאת. אף על פי כן, יש מי שמקלים ראש בסכנות הטמונות בכך ואז נאלצים להתמודד עם תוצאות איומות. כך קרה השבוע למשפחה בצרפת, שברגע אחד איבדה את אחד מילדיה ואת אב המשפחה, בגלל טעות אחת קטנה אך קריטית.

לפי דיווח של אתר החדשות הצרפתי 20minutes, ילדה בת 9 התחשמלה למוות באמבטיה, אביה החורג מת בניסיון להצילה והאם סבלה מכוויות כשניסתה לחלץ את שניהם. ההורים, להם יש ארבעה ילדים, שמעו צעקות מחדר האמבטיה, והאב בן ה-33 היה הראשון להגיע למקום. הוא ניסה לחלץ את הילדה אבל התחשמל גם הוא.

כשהאם הגיעה לחדר, היא נחרדה לגלות את בתה ובעלה ללא הכרה ואת הרצפה מאלה מים. תחילה היא כיבתה את מתג החשמל הראשי, לאחר מכן כיבתה את הברז, ואז ניסתה להוציא את ביתה מהמים אך נכוותה בידיה. למרות שהייתה פצועה קשה, ניסתה להחיות את בתה ובעלה, אך ללא הצלחה. היא פונתה לטיפול בבית החולים כשהיא סובלת מכוויות קשות.
על פי רשת הטלוויזיה הצרפתית LCI, המשפחה עברה לבית בעיירה אבאלון, בדרום מערב צרפת לפני חודש וחצי בלבד והחלה לשפץ אותו. הסיבה להתחשמלות אומנם לא נקבעה רשמית, אבל מהמשטרה נמסר שיתכן שזה היה בגלל שקע שהושאר על רצפת חדר האמבטיה. החקירה בעיצומה.