החללית הישראלית "בראשית" ביצעה הבוקר (שני) בהצלחה תמרון נוסף שמטרתו היתה התאמה מדויקת של מועד המפגש עם הירח. מ-Space IL נמסר כי "הצוות ההנדסי ביצע את התמרון שבמהלכו פעלו המנועים במשך כ-72 שניות. הצוותים בודקים את תוצאות התמרון כדי לדעת אם יידרש תמרון התאמה נוסף לפני תמרון "לכידת הירח" שיתבצע ביום חמישי הקרוב. מדובר בתמרון מורכב, שמטרתו להילכד על ידי כוח המשיכה של הירח ולהתחיל בהקפות סביבו לקראת נחיתה.  
כמו כן, אתמול בשעות הצהריים עברה "בראשית" בפעם האחרונה בקרבת כדור הארץ במרחק של 1,700 ק"מ והצוות ההנדסי הצליח לצלם תמונה נדירה של כדור הארץ ממרחק של כ-16,000 ק"מ בלבד. בתמונה ניתן לראות את חצי האי ערב וצפון מזרח אפריקה ואת ענני הגשם של אתמול המסתירים את ישראל.
עמותת SpaceIL והתעשייה האווירית נערכות לתמרון "לכידת הירח" על ידי תרגול תרחישים שונים, ביצוע סימולציות ובדיקות מעמיקות במעבדה ההיברידית. 

כזכור, בשבוע שעבר פורסמו תמונות נוספות מהחללית. "על החללית מותקנות שש מצלמות היושבות מתחת לפלטה העליונה בחללית", ציין בשיחה עם "מעריב אונליין" קובי קמיניץ אחראי מצלמות ב-Space IL, "חמש מהן מכוונות כדי לצלם את אדמת הירח ב-360 מעלות, ומצלמה נוספת היא מצלמת הסלפי, והיא מכוונת לצלם את אחת מרגלי החללית, את הלוחית, ואת אדמת הירח". 


הוא המשיך והסביר כיצד מתבצע הצילום: "בראשית נמצאת במצב שיוט ומסתובבת סביב צירה במעלה לשניה בערך, כלומר מין סיבוב איטי. אנחנו לא יודעים את ההכוון שלנו בזמן אמת  ולכן, כשיש לנו תנאים לצלם תמונה מעניינת, אנחנו מצלמים שש תמונות ויודעים שלפחות אחת "תיפגע" ותהיה טובה"