הניינטיז שוב כאן: כוכבות הסדרה המיתולוגי "בוורלי הילס", השחקניות ג'ני גארת' שגילמה את קלי טיילור, וטורי ספלינג שגילמה את דונה מרטין, הגיעו לישראל. כוכבות סדרת הקאלט מבקרות בארץ לצילומי הקמפיין "הילדים של קסטרו - קולקציית אביב 2019". הקמפיין יצטלם במחווה להורים של הילדים שלנו - אלה שגדלו על קלי, ברנדון, דונה, סטיב, ברנדה וברנדון וכמובן דילן מקיי.
את הצילומים לקמפיין החלו השתיים הבוקר במסיבת עיתונאים קטנה באולפני פתח תקווה, תחת גשם סוער, ממש לפני שעלו על הסט של הקמפיין לצורך הצילומים לחברה.
כזכור, לפני כחודש, כמעט 20 שנה אחרי שירדה מהמסכים, הודיעה רשת פוקס כי הזמינה עונה חדשה של הסדרה "בוורלי הילס 90210", אמנם רק עם שישה פרקים, אבל עם כוכביה המקוריים.

ג'ני גארת' וטורי ספלינג. צילום: קיץ ברבנר


הסדרה תיקרא רק "90210" והפרקים צפויים להיות משודרים במהלך הקיץ. אלא שיש טוויסט בעלילה - השחקנים לא יגלמו את הדמויות אותן גילמו בעבר, אלא גרסאות מוקצנות של עצמם. לאחר שהלכו כל אחד לדרכו לפני 19 שנה, ג'ייסון, ג'ני, איאן, בריאן וטורי מתאחדים כשאחד מהם מציע לעשות התנעה מחדש של הסדרה. 
כאמור, הסדרה המקורית ירדה מהמסכים ב-1999. ב-2008 היא קמה לתחייה עם שחקנים חדשים שהגיעו לשכונה, והסדרה רצה חמש שנים. חלק מהכוכבים המקוריים השתתפו בה וחזרו לתפקידים המקוריים שלהם בסדרה.