ההתעללות בתינוקת בחיפה: אמה של התינוקת בת חצי השנה שעברה התעללות בגן בו הייתה, התראיינה הערב (שני) לתוכנית שש עם עודד בן עמי של "החדשות", וסיפרה על המקרה הקשה, מרגע הפציעה ועד הגילוי כי מדובר בהתעללות מידי מי שהפקידה את היקר לה מכל בידיהן. "מהרגע שנודע לנו שמדובר בהתעללות, עוברים עלינו ימים לא פשוטים, קשים", אמרה. 



"הלב שלנו שלי ושל בעלי והמשפחה מרוסקים, באמת, אנחנו מאוד מרוסקים. לא תיארנו לעצמנו בחלומות הכי שחורים שלנו שדבר כזה יקרה לנו", המשיכה וסיפרה האם, ""אני הגעתי לאסוף את הבת שלי, אני אדגיש ששמתי אותה בבוקר בגן בריאה, שלמה, הכל היה בסדר איתה. באתי לאסוף אותה מהגן ואני רואה שכל השפה התחתונה שלה עם שטף דם בצבע כחול. השפה גם הייתה קצת נפוחה. שאלתי את שתי המטפלות, שבדיעבד שהן אלו המטפלות המתעללות, שאלתי אותן מה קרה וממה זה נוצר. אמרתי להן אולי זה מצעצוע, היא קיבלה מכה? הן לא ידעו להגיד לי, הן היו לחוצות. הן העלו כל מיני ספקולציות שאולי זה נוצר ממוצץ, אוןליל התפוצץ נים, לא ידעו להגיד במה מדובר. אז רבתי איתה, הלכתי לקבוצה השנייה בה נמצאת מנהלת הגן וביקשתי לברר מה קורה פה, אני שלחתי את הילדה שלי בריאה ושלמה ואני רואה אותה חבולה, זה הלחיץ אותי מאוד. הכניס אותי להיסטריה".



"האינטואיציות שלי הרגישו שקרה משהו לא תקין. היא גם מאוד נבהלה וניסתה לברר עם המטפלות והן לא ידעו להגיד לה מה קרה. ניסו לברר ביום שישי מה קרה, בהתחלה חשבו שזה מצעצוע, אחר כך אמרו שאחד הילדים דחף, ככה ראו במצלמות, עד שהם הגיעו לסרטון שבו רואים את שתי המטפלות, וזה היה כבר ביום שבת בערב, הם ראו את המטפלות דוחפות לבת שלי הקטנה. הם אמרו לנו שזה סרטון שקשה מאוד לראות אותו, אמרו שראו שדחפו לה את המוצץ בצורה אגרסיבית מאוד, סוג של אגרוף. רואים שאחת המטפלות מכנסה לה את הפנים עם החיתול, דוחפת לה אותו בכוח, מטלטלות את הסל-קל בנענוע מאוד אגרסיבי וחזק. הילדה בוכה וזה לא מעניין אותן בכלל. היא קיבלה כנראה מכה מהדחיפה של המוצץ בחוזקה, והילדה בכתה והן בכלל לא התייחסו לזה. רואים שם סטירות, הכל היה שם באגרסיביות נוראה".

אחת מהן הודתה במעשה ולקחה אחריות. מה זה עושה לך?
"מבחינתי זה לא כ"כ משנה דבר, הגרוע מכל מבחינתי קרה. הדבר שהכי חששתי לו מכל קרה, התעללו לי בילדה, התעללו לי בתינוקת ומאז היא לא רגועה. היא רוצה הרבה ידיים, היא קמה בלילה מה שלא היה קורה בכלל. זה מאז אותו מקרה. זה עדיין קשה לי, גם עם זה שהיא הודתה ולקחה אחריות... אין לה כל כך ברירה כי רואים אותה מבצעת את זה, מן הסתם שהיא תודה. מבחינתי זה לא עושה לי כלום כי את הנורא מכל היא עשתה, אז לסלוח אני לא סולחת ואני מקווה שימצו עם שתיהן את הדין. שתיהן מעורבות באותה מידה". 
 
"המסר שלי לכל ההורים שצופים בנו עכשיו זה.. אני מכירה את בעלי הגן באופן אישי, מכירה אותם באמת טוב מאוד, והייתי בטוח שאם אפקיד בידיהם את הילדה שלי לא יקרה להם כלום כי ישמרו עליהם ויפקחו. המסר שלי להורים זה תהיו ערניים, אל תסמכו על אף אחד, תעקבו גם אם זה נראה לכם האנשים הכי חמים מקסימים ואחראים שיש. עדיין תעקבו ותפקחו, תהיו ערניים".