סינמה סיטי ישראל וסמסונג השיקו היום (שני) במתחם בגלילות את Samsung Onyx 4k Led Theater, מסך קולנוע ה-LED הראשון בישראל והמתקדם ביותר בעולם – בהשקעה של כארבעה מיליון שקל. מסך ה-Onyx הראשון בישראל שהותקן בסינמה סיטי גלילות מציג חידושים מיוחדים, המספקים לצופה חוויה ייחודית באמצעות מעבר מטכנולוגיית המקרן המסורתית למסכי ה-LED. עבור התקנת המסך הוטס צוות מומחים מקוריאה ואנגליה אשר עבד במשך 3 שבועות על התקנת המסך המורכב מ-96 יחידות LED שונות, ובנוסף הותקנה מערכת סאונד מיוחדת מבית JBL. מדובר בסך הכול במסך ה-38 שהותקן ברחבי העולם במסגרת השקה עולמית שערכה סמסונג.
 
הבשורה שמביא המסך החדש הוא צבעוניות ריאלסיטית ותמונה אחידה, ללא עיוותים, שעולה על איכות מסכי הקולנוע הסטנדרטיים. הטכנולוגיה משלבת יכולת הצגת צבעים שחורים אמיתיים בכל נקודה על פני המסך ברזולוציית K4 של 2,160 X 4,096 פיקסלים לקבלת עומק, גוונים וחדות בכל סצנה, גם החשוכה ביותר, בדומה לחוויית הצפייה במסכי ה-QLED המקצועיים. המסך אינו מושפע על ידי אור הסביבה ומציע טווח דינאמי (HDR) המספקת רמת בהירות גבוהה פי 10 מהסטנדרט. הגמישות של המסך מאפשרת לו לשמור על ההגדרות החזותיות שלו ללא קשר לתוכן המוצג המסך על המסך ובמתחם צפויים להציג, מלבד סרטים, גם קונצרטים וטורנירים של משחקי מחשב.
 
טכנולוגיות הסאונד JBL Professional Sculpted Sound System פותחה במיוחד עבור המסך המתקדם ובעלת רמקולים ברמת Hi End, שבלבה מערכת מחשב בעלת מעבדי סאונד מתוחכמים המכוונים לכל מושב בקולנוע. מנכ"ל הסינמה סיטי, אבי אדרי: "אנו נרגשים להיות החלוצים בישראל ומהראשונים באירופה המעניקים לקהל לקוחותינו את חווית הקולנוע הטובה והמתקדמת בעולם. המסך הראשון בגלילות הינו סנונית ראשונה של מסכי Onyx Led, אשר בכוונתנו להתקין באולמות קולנוע נוספים במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ".
 

מנהל חטיבת Consumer Electronics בישראל, קובי ב"ש, הוסיף: "סמסונג גאה להיות שותפה של 'סינמה סיטי' בהשקת מסך ה-ONYX הראשון במזרח התיכון ובישראל. בזכות מובילותה הטכנולוגית, גם בתחום הקולנוע, סמסונג פורצת את גבולות האפשר ומעניקה חווית צפייה ושמע שלא נראתה כמוה עד היום".