חברת התעופה "אל על" הודיעה על השקת שירות ראשון מסוגו בעולם התעופה, הנקרא "טקסי-פול", שיאפשר ללקוחות למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה משדה התעופה למלון ובחזרה לשדה, ובכך להוזיל בצורה משמעותית את העלויות הנלוות לנסיעה. 



הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר מובייל ייעודי, ומאפשר להם כאמור למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה ובאותה שעה וממשיכים ממנו ליעד זהה או קרוב, דוגמת מלון או כתובת פרטית, ולחלוק איתם מונית. השירות מיועד לדברי אל על לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חיסכון, הגנה על הסביבה, קושי בהתמצאות לבד בעיר זרה ורצון להכיר אנשים חדשים. 



השירות מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה כך שגם נוסעים בחברות אחרות יכולים להשתמש בו כדי למצוא נוסעים שנוחתים באותו זמן. לאחר שהמשתמשים בשירות מזינים את פרטי הטיסה והכתובת אליהם הם צריכים להגיע, הם מקבלים הודעת SMS במידה ונמצאה התאמה, ובה קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי.  



אילוסטרציה - אפליקציית "טסקי-פול" של אל על



לאחר שבוצע החיבור בין שני הנוסעים ותיאום הפרטים ביניהם, כל שנותר להם הם לקבוע נקודת מפגש בשדה, הזמנת מונית וחלוקת העלויות. סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב באל על, שחר מרקוביץ' אמר: "שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטליים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר".