כשאצלנו החורף עוזב, בשבע הממלכות החורף מגיע: מפיקי HBO חשפו הלילה (שלישי) טריילר חדש של "משחקי הכס" לקראת העונה השמינית והאחרונה שתסיים את אחת הסדרות המצליחות בכל הזמנים, אשר תחזור למסכים ב-14 לאפריל. הטריילר מציג את טיריון לניסטר, ג'ון סנואו, דאינריז טארגאריין והדרקונים שלה.



בעונה האחרונה יהיו שישה פרקים בלבד, אולם אורכו של כל פרק יהיה ארוך ויעמוד על כשעה וחצי. בטריילר המדובר ניתן לראות כמה רמזים למה שיתרחש בששת הפרקים להם ציפו המעריצים יותר משנה.




הטיזר החדש בן 40 השניות נפתח בטיריון לניסטר שאומר "אנחנו חייבים להילחם יחד עכשיו, או למות", כשהוא מתכוון וודאי לאיחור הכוחות של הצבאות שנלחמים זה בזה בשבע הממלכות, על מנת להביס את המהלכים הלבנים שפרצו בסוף העונה הקודמת את החומר המפרידה את הדרום מהצפון. עוד נראים הדרקונים של דאינריז טרגריאן כשהם מעופפים מעל הגגות המושלגים של ווינטרפל. בהמשך הטריילר אומר ג'ון סנואו: "האויב שלנו לא מת ולא עוצר. הם באים!"

כידוע, הסדרה מתרחשת בווסטרוז, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. בית סטארק, אליו משתייכים ג'ון סנואו וסנסה סטארק הוא הבית המוסרי והמכובד, אך ככזה הוא בדרך כלל נמצא בצידה הלא נכון של החרב. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות ומיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון.

העונה החדשה תעלה ב-14 לאפריל ברשת HBO ואם אפשר ללמוד מניסיון העבר, היא תשודר במקביל גם ברשת YES, ברשת HOT, וכן בסלקום TV. "משחקי הכס" נחשבת לסדרת הדגל של הרשת האמריקאית ולאחת הסדרות המדוברות בעולם, בתחילת העונה הראשונה צפו בה כ-2.2 מיליון צופים הארה"ב, הפרק האחרון בעונה השביעית כבר משך מעל 12 מיליון אמריקאים.

בישראל העונה השמינית והחדשה של "משחקי הכס" תשודר בשידור ישיר ב-HOT HBO, ב-NEXT TV וב-HOT VOD החל מה-15.4.