חוקרים כבר מזמן הוכיחו שחזירים הם בין בעלי החיים החכמים ביותר בעולם, והם מסוגלים לבצע הרבה מאוד משימות מורכבות. השאלה היא, האם הם יודעים לנהוג? ובכן, זה עדיין לא נבדק, אבל אם לשפוט לפי אירוע שהתרחש בארה"ב, כנראה שלא. שוטר ממינסוטה שעצר השבוע נהג על נהיגה פרועה, היה בהלם כשגילה מי יושב במושב הנהג - חזיר בר ענקי ושמנמן
השוטר, סמ"ר ג'ייסון פוסטר, ממשטרת מחוז צ'יסאגו, הבחין בטנדר מתפרע בכביש המהיר ומזגזג בין המסלולים ודרש ממנו לעצור בצד. הוא הניח שהנהג מדבר בטלפון או שאולי הוא שיכור, אך כשהתקרב למושב הנהג לא האמין למראה עיניו. "הייתי בהלם, ישב לו על הברכיים חזיר במשקל של יותר מ-100 ק"ג", סיפר פוסטר לחדשות FOX9, "למעשה, החזיר נשען מעט על ההגה, הוא שמר עליו כדי שלא יזוז".
הנהג סיפר לפוסטר שהוא נמצא בתהליך של מעבר דירה, ופחד שיהיה לחזיר המחמד שלו קר אם ישב מאחור. פוסטר שחרר אותו עם אזהרה, והזכיר לו שבשום פנים ואופן אסור לו לנהוג עם חיית מחמד על הברכיים. "החזיר יכול לשבת מאחור, או במושב שליד הנהג. אל תנהג עם חזיר על הברכיים שלך", הסביר פוסטר. הוא הוסיף שב-21 השנים בהם עבד במשטרה לא נתקל בדבר כזה: "צילמתי אותם כי ידעתי שאף אחד לא יאמין לי".