לפני שלושה שבועות אחת מתוכניות הריאליטי המדוברות ביותר במדינה, "חתונה ממבט ראשון", שבה למסך של "קשת 12" וחזרה לרגש את עם ישראל. בין הזוגות שנפגשו מתחת לחופה היו אפרת יוגב ושחר משה, שכבר מתחילת התהליך היו להם ספקות זו בקשר לזה, והפכו בפרק ששודר אמש לזוג הראשון שהחליט לפרק את החבילה.



מיד אחרי טקס החתונה של השניים, אפרת סיפרה למצלמה ששחר הוא לא "הטעם שלה", אך הבטיחה לתת לו הזדמנות ולנסות לבנות איתו קשר. בהמשך, בירח הדבר שבילו במדריד, שחר, שכנראה חש לא בנוח בחר להטיח בפני אפרת את המשפט, "אני רגיל לצאת עם בנות יפהפיות, בובות ומסותתות, והן לא נראות כמוך", אפרת מצידה אמרה שמבחינתה זה לא משפט שגבר אמיתי אומר. משם הדברים רק התדרדרו.



בפרק ששודר אמש הודיעה אפרת למומחי התוכנית שהיא אינה מעוניינת להמשיך בניסוי, ד"ר דני פרידלנדר סיפר על כך לשחר, והציע לו לכתוב לה מה הוא מרגיש. "אפרת היקרה", כתב שחר, "בראש ובראשונה אני רוצה להגיד לך תודה. תודה שנכנסת לחופה כל כך חייכנית, תודה שהחלפת איתי מזוודה בדרך לשדה התעופה, תודה על זה שתמיד יש לך בתיק מים ושקדים למקרה הצורך. תודה על הסודה עם הלימון שדאגת שיביאו לי בטיסה חזור כי לא הרגשתי טוב, תודה על דרך קצרה אבל נחמדה שגרמה לי להבין ולהעריך דברים בצורה אחרת".




"מאחל לך אושר ושלווה, מאחל לך זוגיות שאת רוצה וחולמת, מאחל שתזרמי עם החיים ותצליחי לקבל גם את השוני באחר", הוסיף החתן. "מאחל לך שתחייכי ותשמחי בכל רגע. אין בי טיפת כעס עלייך, אני גם לא מנסה להיכנס למחשבות על מה קורה איתך ולמה, מה ששלך שלך. מכל מה שהיה בינינו, בחרתי לזכור רק את הטוב ואת מה שלא טוב מחקתי אצלי מהזיכרון".



"אני רושם לך את המכתב הזה כי מבחינתי אני לא רואה אותך כחצי השני שלי, ואני לא אוהב להשאיר קצוות פתוחים" סיכם שחר. "אז מכאן, אני וניו יורק (הכל של שחר) יוצאים לדרך חדשה, שלמים יותר, שמחים יותר וחזקים יותר. דרך צלחה, שחר".


שחר משה, "חתונה ממבט ראשון". צלם : קשת 12
שחר משה, "חתונה ממבט ראשון". צלם : קשת 12