נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע היום (רביעי) לבית החולים בילינסון, היישר מנמל התעופה בן גוריון, על מנת לשהות לצדה של רעייתו נחמה, לאור ההתדרדרות במצבה בעקבות השתלת הריאה שעברה כזכור, ריבלין נאלץ לקצר את ביקורו המדיני בקנדה לאור מצבה של רעייתו. נחמה ריבלין נמצאת במצב יציב והיא מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ לב חזה. 

הנשיא ביקש להודות לצוות הרפואי על טיפולם המסור ולאזרחים הרבים המביעים דאגה ומתפללים להחלמתה מכל קצוות הארץ והעולם, ״אני יוצא מביקור אצל נחמה רעייתי, ואני מעודד מאוד", אמר. "בנחמה אותרה בעיית לב שטופלה ואני מאוד מקווה שכשתתעורר תוכל לשוב לתהליך ההחלמה שהתחילה בו מיד אחרי ההשתלה". 
לדברי הנשיא, "עברתי שעות ארוכות של טיסה ארצה משליחותי המדינית לקנדה בדאגה עמוקה אבל אני יודע שנחמה שלי, נחמה שלנו, היא אישה חזקה מאוד. היא האמא והסבתא הכי טובה בעולם והיא גם שליחת ציבור בחמש השנים האחרונות בתחומים רבים בחברה הישראלית. על העשייה הזו היא זוכה לאהבה ולתמיכה הגדולה והמופלאה ביותר שניתן רק לייחל לה. אני מבקש לומר תודה על התמיכה הזו. היא חוצה שבטים, היא מגיעה מכל גיל, מכל קשת הדעות, היא מוכיחה לנו שוב ושוב את עוצמתו של העם שלנו". 
"הילדים ואני חשים בתמיכה הזו באופן בלתי פוסק מרגע האשפוז והיא מרגשת אותנו ומחזקת אותנו שוב ושוב. אנחנו חסרי מילים מול העשייה הרפואית שעוטפת את נחמה בשבועות האחרונים. הצוות היקר של בית החולים בילינסון הוא מופת של רפואה ציבורית ראשונה במעלה ואנחנו אסירי תודה גם להם. 

הדרך להחלמה עוד ארוכה, אנחנו יודעים, אבל נחמה תחזור לצעוד בה, ואנחנו מרגישים את התמיכה המרגשת של כולכם איתנו בכל רגע. תודה רבה לכם". 
מנהל בית החולים בילינסון, ד״ר איתן ורטהיים, עדכן במצבה הרפואי של נחמה ואמר: "בשנים האחרונות סובלת הגברת ריבלין מאי ספיקה נשימתית ותמיכה הולכת וגדלה בטיפול תרופתי ותמיכה בחמצן. השתלת הריאה היא המוצא האחרון להתמודדות וטיפול והחזרת איכות החיים והיכולת התפקודית. היא עברה הכנה מורכבת לקראת הניתוח ובתשעה במרץ עברה את הניתוח המורכב לאחר שנמצא תורם לריאה. המהלך לאחר הניתוח היה מורכב וממושך אבל לכל אורך התקופה הגברת ריבלין שהיא אישה חזקה, חדורת מוטיבציה להחלים. יחד עם בני המשפחה שתמכו בה עשתה את כל הפעילות על מנת לשפר את תפקודי הריאה המושתלת ללכת במחלקה ולהחזיר את הכוח הגופני".
"לצערנו אתמול בערב התרחש אירוע חריף שנבע מספיקת לב שנבע מחולשה חולפת של אחד ממסתמי הלב. היא קיבלה טיפול מהיר ואבחון מהיר. אני רוצה להודות לפרופ׳ דני ערבות וכל צוות היחידה לטיפול נמרץ שעשה כל מה שניתן וצריך היה, בזמן קצר ומהיר. הבוקר בבדיקת אקו חוזרת ניכר שיש שיפור בספיקת הלב ובממדים הפיזיולוגים. אנחנו כמובן צריכים להמשיך ולהמתין בשעות ובימים הקרובים ואנחנו באמת מאחלים לשיפור וחזרה אל המצב כפי שראינו בשבוע-שבועיים האחרונים".
 
כזכור, בחודש שעבר עברה ריבלין ניתוח השתלת ריאה לאחר שנמצאה התאמה בינה לבין יאיר יחזקאל חלבלי ז"ל, שטבע באילת. יממה לאחר הניתוח, במהלכה הייתה מורדמת ומונשמת, הודיע בית החולים בילינסון כי היא נותקה ממכונת ההנשמה, דיברה ותקשרה עם הצוות הרפואי ובני משפחתי. למרות שרופאי בית החולים אמרו כי הם מרוצים מההתקדמות, הם ציינו כי הימים שלאחר ניתוח ההשתלה הם קריטיים. כשבוע לאחר מכן, עברה נחמה הליך כירורגי נוסף. מדוברות בית הנשיא נמסר אז כי מצבה לאחר הניתוח היה יציב, וכי הניתוח הסתיים בהצלחה.