רובנו ודאי יכולים להסכים עם זה ש"אין כמו בבית", וזה בהחלט המוקם בו אנחנו מרגישים הכי בטוחים ונינוחים. הבעיה היחידה? הרבה פעמים ההפך הוא הנכון, ודווקא במקום שאמור להיות הכי מוגן ובטוח קורים הדברים הכי מפחידים. השבוע למשל, ילד בן 7 מהאי הקנדי ונקובר הותקף באכזריות בידי פומה בחצר ביתו.

הוא ניצל ברגע האחרון בזכות אמו האמיצה, שסיכנה את חייה ונאבקה בחיה האימתנית. הילד בן ה-7, זאק ברומלי, שיחק בחצר האחורית בביתו שבעיר לייק קוויצ'אן, כשלפתע פומה זינקה לעברו מעל הגדר. זאק ברח על נפשו וצרח באימה, אך הפומה הצליחה להשיג אותו והתנפלה עליו.

בשלב זה אימו, צ'לסי, שמעה את צעקותיו וכשהביטה החוצה נחרדה לראות את הפומה מנסה לגרור אותו מהחצר. היא לא חשבה פעמיים ורצה למקום כדי להציל את בנה. "צ'לסי זינקה על הפומה, אבל היא סרבה להרפות מהזרוע של זאק, אז היא נאלצה לפתוח לה את הלסת", סיפר אביו של זאק, קווין, לחדשות Global news. צ'לסי פלטה קול זעקה והפומה לבסוף שחררה אחיזתה מהילד וברחה מהמקום.
 

זאק וצ'אלסי. צילום: טוויטר
זאק וצ'אלסי. צילום: טוויטר
 

לדבריו, שכשראה את בנו לאחר התקיפה פרץ בבכי כי הוא "היה מכוסה כולו בדם". זאק הוא הובהל לבית החולים וקיבל טיפול לשריטות בראש ובצוואר ונזקק לתפרים בידו השמאלית. הוא אומנם צפוי להחלמה מלאה, אך הוריו חוששים שנפשית ייקח לו קצת יותר זמן להתאושש. 

באשר לצ'לסי, הוא הוסיף: "היא מאוד נסערת. אם זו הייתה פומה גדולה, זה היה הסוף של זאק. אבל אני חושב שכל אמא הייתה עושה זאת, זו אהבה ללא תנאים". צ'לסי נפצעה גם היא במהלך התקיפה אך באורח קל בלבד, וסבלה מפצעי נשיכה קלים בידה. 
 

לפי גורמים בכירים ברשתות הטבע המקומית, הם איתרו את הפומה יחד עם אחת נוספת והרדימו אותן. הם הוסיפו שהפומות היו צעירות ומאוד רזות, מה שמעיד על כך שהן גוועו ברעב. הפומה השנייה אומנם לא הייתה מערובת בתקיפה, אך הוריו של זאק סיפרו שראו אותה מסתלקת מהמקום עם פומה נוספת שחיכתה לה באזור