גם אם אתם לא רואים את התוצאות מיד, מה שלא תעשו לעולם אל תוותרו על מה שחשוב לכם, שכן בעתיד זה ישתלם לכם בענק. קחו לדוגמה את ההורים האלו מסין, שלאחר שבנם נעלם כשהיה בן 8 הם לא איבדו תקווה, והמשיכו לחפש אחריו גם תקופה ארוכה לאחר מכן. כעת, 21 שנים אחרי שנחטף, הם הצליחו למצוא אותו והתאחדו איתו מחדש.

הפעם האחרונה שהם ראו את בנם, צ'ו וונבין, הייתה ב-1998, לפני שהלך לבית הספר בעיירה קטנה ליד העיר האנז'ונג, במחוז שאנשי. כשנגמרו הלימודים, בדרכו חזרה הביתה, הוא פגש גבר זר שהציע לו ממתק ואמר לו לבוא איתו. מאז, אף אחד לא ראה או שמע מוונבין והוא פשוט נעלם מעל פני האדמה.

על פי משטרת העיר האנז'ונג, בהמשך התברר שאותו גבר היה סוחר בבני אדם, ושהוא מכר את וונבין לזוג הורים בעיר במרחק של כ-1230 ק"מ מביתו. אך למרות השנים הרבות שעברו, הוריו המשיכו לחפש אותו, ואף הכניסו דגימות דנ"א שלהם למאגר הדנ"א הלאומי של סין עבור ילדים חטופים, בתקווה שיום אחד תמצא התאמה.
 צ'ו וונבין עם הוריו. צילום: יוטיוב
צ'ו וונבין עם הוריו. צילום: יוטיוב

 
לשמחתם, הם קיבלו חדשות טובות שני עשורים לאחר מכן בדצמבר האחרון, כשמהמשטרה נמסר להם שבנם אותר. על פי חדשות Xinhua News Agency, השוטרים מצאו התאמה לאחר שהבן, שהוריו החדשים שינו את שמו לג'אנג האו, הכניס את הדנ"א למאגר הנתונים לאחרונה. עם זאת, לא ברור מה גרם לו לעשות זאת דווקא עכשיו, והאם הוא חשד שנחטף.
 
אבל כל זה לא שינה לא הורים או לג'אנג, כיום בן 21, והשלושה נפגשו באמצעות תיווך של המשטרה. למרבה הפלא, ברגע שהוריו ראו אותו הם ידעו שזה הוא, למרות שראו אותו בפעם האחרונה כשהיה ילד. בתמונות וסרטון מהאיחוד המרגש, אפשר לראות את השלושה מתחבקים ובוכים זה בזרועות זה, במפגש שמח אך מהול בעצב.

 צ'ו וונבין עם הוריו. צילום: יוטיוב
צ'ו וונבין עם הוריו. צילום: יוטיוב


צפו באיחוד המרגש: פגש את הוריו 21 שנים לאחר שנחטף