פרטים סודיים מתוך הכנס: סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" מעורר עניין רב ברחבי העולם, וכל תמונה או רסיס מידע מתוכו יוצרים היסטריה ברשת בקרב מעריצי סדרת הקומיקס, וכעת אנחנו זוכים לקבל פרט חדש ומסקרן על ההפקה המדוברת שתגיע למסכים ב-4 ליוני 2020. בכנס "CinemaCon" של האחים וורנר נחשפו פרטים וקטעים חדשים מתוך הסרט, שלא הופצו לקהל הרחב. 



במסגרת הכנס, אולפני DC חשפו בפני חוג מעריצים מצומצם צילומים של "וונדר וומן 1984", המציגים את הנסיכה דיאנה בשיא יכולותיה, ובעלי המזל שצפו בהם מיהרו לדון במה שראו ברחבי הרשת. 


הקליפ שנחשף בכנס הציג את וונדר וומן יד ביד עם סטיב טרבור (כריס פיין) כשהם ברחובות וושינגטון. טרבור הוא כזכור אהובה של דיאנה מהסרט הקודם, שעל פי סיום הסרט הראשון מת בהתפוצצת מטוס בסופו, מה שמעורר סקרנות רבה לגבי שילובו בסרט החדש.



בחלק מאוחר יותר של הסרטון, בקטע אקשן מרהיב, וונדר וומן נלחמת בשני פושעים בקניון מתקופת שנות השמונים, וקופצת מתוך מרפסת. הצילומים החדשים כוללים גם את דמות האויבת הגדולה של גדות בסרט, "צ'יטה", אותה מגלמת קריסטן ויג.

"זה סיפור שאנחנו מתרגשים מאוד לקראתו", אמרה הבמאית פאטי ג'נקינס בסרטון מוקלט מראש. "דיאנה מציגה כעת את מלוא כוחה".

כזכור, לפני כשנה פורסם כי כהמשך למסורת הפמיניסטית של הסרט, גם דמות הנבל המרכזית בו תהיה אשה - הדמות אותה המציא וויליאם מולטון מרסטון, "צ'יטה" (Cheetah), שעברה ארבעה גלגולים שונים מאז שהופיע לראשונה בקומיקס "וונדר וומן" בשנת 1943. הדמות בסרט החדש תהיה מבוססת על הגרסה האחרונה של הדמות צ'יטה, ששמה האנושי הוא ברבדה אן מינרבה.

תחילה פורסם כי את הדמות תגלם השחקנית אמה סטון ששיחקה בשלל סרטים שהפכו לקלאסיקות, שרובם קומדיות, ולא סרטי אקשן ענקיים, כמו "סופרבאד", "בית השפנפנות", "ברוכים הבאים לזומבילנד", ו"באה בקלות", אך מאוחר יותר התגלה כי השחקנית דחתה את ההצעה. לאחר מכן נודע מי שכן תיכנס לנעליה של צ'יטה, היא השחקנית קריסטן ויג, כוכבת תוכנית הטלוויזיה הקומית "סאטרדיי נייט לייב", והסרטים "מסיבת רווקות", "מק'גרובר" ו"הולך חזק: סיפורו של דיואי קוקס".