בעולם שלנו יש אומנם הרבה אנשים מוזרים, אבל אנחנו מודים שבאחד כזה עוד לא יצא לנו להיתקל. למעשה, אם הייתה תחרות האדם ההזוי ביותר, אנחנו די בטוחים שקאז ג'יימס, תושב סלפור, בריטניה, היה זוכה במקום ראשון. הגבר בן ה-37 החליט לחיות את חייו כ"כלב אנושי" (“human pup”) במלוא מובן המילה - הוא לובש תחפושת של כלב, אוכל מקערה על הרצפה ומקדם את פני חבריו בנביחות, נשיכות וליקוקים. 

הוא כמובן גם מקפיד ללכת על ארבע כשזה מתאפשר ולעיתים ישן בתוך כלוב. לטענתו, הוא התחיל להרגיש שהוא יותר כלב מאדם כבר בבית הספר היסודי, אך ניסה להסתיר זאת. "הבנתי שאני אוהב להתנהג כמו כלב כבר בילדות, אבל חששתי שאם אספר על זה לאנשים הם יגידו שאני משוגע", סיפר ג'יימס ל-daily star. "תמיד כשפגשתי חברים הייתי אומר להם שלום על ידי כך שתפסתי להם בקולר החולצה עם השיניים, והייתי נושך או מלקק אותם". 
 

Dailystar :קאז ג'יימס. צילום מסך
Dailystar :קאז ג'יימס. צילום מסך



לדבריו, הוא הבין שאינו לבד רק בשנים האחרונות, כאשר חיפש את הנושא בגוגל. "הפעם הראשונה ששמעתי על התופעה הייתה דרך מישהו שהכרתי באינטרנט", אמר. "הוא היה הראשון שפגשתי שהיה כמוני, ודרכו הכרתי עוד אנשים שמזדהים כ'כלבים אנושיים'". 

רגע המפתח הזה נחרט לעד בזיכרונו ופתח בפניו עולם חדש: "זה היה רגע מאוד משחרר עבורי, הידיעה שיש עוד אנשים כמוני אחרי שנים הרגשתי שאני לא בסדר. אף פעם לא באמת הרגשתי אנושי, תמיד הרגשתי כמו כלב שנמצא מחוץ לסביבה הטבעית שלו". 

בעקבות זאת, הוא למד לאמץ את השונות שבו וחי כעת את חייו ככלב, עד כמה שניתן. מה זה אומר בעצם? מעל לכל, הוא השקיעה אלפי דולרים בקניית ציוד שיהפוך אותו ל"כלב אנושי" - מסכה, חליפה קולר, רצועות ואפילו רתמה. עבור ג'יימס, הבילוי המושלם יהיה לאכול מקערה על הרצפה ולנבוח ברחוב על אנשים שהוא מכיר, והוא אוהב כשלוקחים אותו לטיולים. במקביל, הוא מתפעל גם מועדון "כלבים אנושיים" משלו, בו אנשים כמוהו נפגשים, משוחחים ומקשקשים בזנב.
 

Dailystar :קאז ג'יימס. צילום מסך
Dailystar :קאז ג'יימס. צילום מסך



ג'יימס השתתף בסרט דוקומנטרי שנעשה על התופעה לפני שלוש שנים: Secret Life of the Human Pups