גבר כבן 40 נהרג הלילה (בין רביעי לחמישי) מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות שבעיר חיפה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בדיקות רפואיות, אולם נאלץ בסופן לקבוע את מותו במקום. מתחילת השנה, נהרגו 83 בני אדם בתאונות הדרכים, לעומת 87 בתקופה המקבילה בשנת 2018, שהסתיימה בירידה במספר ההרוגים בתאונות הדרכים.


הולך רגל נהרג מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות בחיפה

כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. על פי עדות צוותי מד"א, עוברי אורח במקום מסרו להם את המידע לפיו הולך הרגל נדרס ע"י מכונית שנסעה במקום. הנהג, ככל הנראה, נמלט מזירת האירוע עם רכבו.



פראמדיק מד"א, עידן לביא, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 39 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, אנשים במקום סיפרו שהוא נפגע מרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".



ביום ראשון נפטר מפצעיו שלומי מרק ז"ל, בנו של הרב מיכאל מרק ז"ל, לאחר שנפצע ביום שישי שעבר בתאונת דרכים בזמן שהיה בדרך לעבודתו במשרד ראש הממשלה. התאונה הקטלנית התרחשה בכביש 6 לצפון סמוך למחלף קריית גת כאשר פגע שלומי מסיבה שאינה ברורה במעקה הבטיחות עם האופנוע עליו רכב. מרק טופל במקום על ידי צוותי מד"א ופונה תוך כדי פעולות מצילות חיים לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נלחמו הרופאים על חייו.

כמו כן, בשישי שעבר נהרגו שתי נשים כבנות 60, פאטמה סעדי וחסבה סעדי, בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 7955, מכיוון יודפת להררית. צוות מד"א שהגיע למקום זיהה כי הן מחוסרות הכרה, העניק להן טיפול רפואי אך נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותן. בנוסף, שלושה פצועים במצב קל פונו לבית החולים נהריה.