לקראת ההכרעה: הסקר אחרון לפני הבחירות לכנסת ה־21, שנערך עבור "מעריב־סופהשבוע" על ידי מכון רפי סמית היום (שישי), מעלה כי לו הבחירות לכנסת היו נערכות היום, מפלגת כחול לבן הייתה מובילה בשני מנדטים על פני הליכוד - אולם גוש הימין־חרדים היה מוביל בהפרש ניכר על פני גוש המרכז־שמאל.
 
על פי תוצאות הסקר, כחול לבן בראשות גנץ ולפיד הייתה מקבלת 29 מנדטים - ירידה של מנדט לעומת הסקר הקודם - לעומת 27 מנדטים לליכוד, שיורדת ב־2 מנדטים לעומת הסקר הקודם. מפלגת העבודה בראשות גבאי מקבלת בסקר 9 מנדטים, עלייה במנדט לעומת הסקר הקודם, ומתייצבת כמפלגה השלישית בגדולה.
 
חד”ש־תע”ל בראשות עודה וטיבי מקבלת בסקר 7 מנדטים, כמו גם יהדות התורה, כשאחריהן איחוד מפלגות הימין, הימין החדש וש"ס עם 6. 5 מנדטים מקבלות גם המפלגות מרצ בראשות זנדברג, כולנו בראשות כחלון (מתחזקת במנדט) וזהות, בעוד שישראל ביתנו קרובה לאחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד. 
 

יצוין כי כל שינוי קל באחוזים ובדפוסי ההצבעה יכול לגרום לכך שכל אחת מהמפלגות שמקבלות 4 מנדטים יכולה למצוא את עצמה מחוץ לכנסת הבאה, או לחלופין להגדיל את כוחה. לאחוזי ההצבעה בפועל ביום הבחירות של קהלים שונים, במיוחד הקול הרוסי והמגזר הערבי, תהיה השפעה מכרעת על התוצאה הסופית ועל תמונת הגושים.
 
גוש הימין־חרדים, הכולל גם את זהות של פייגלין, מוביל בבירור עם 66 מנדטים, לעומת 54 לגוש מרכז־שמאל. סקרים בעבר הראו שכמעט אחד מכל 6־7 מצביעים מחליט רק ביומיים האחרונים למי להצביע, ועדיין לא ברור מה תהיה הדינמיקה של הימים הקרובים עד ליום הבחירות.
הסקר נערך בשילוב של פאנל אינטרנטי וראיונות טלפוניים בשעות הערב עד יום שישי בשעות הצהריים, בקרב 1,097 איש/ה כמדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל (בני 18 ומעלה). טעות הדגימה – 3%.