חדר הבקרה של הצוות ההנדסי של SpaceIL והתעשייה האווירית מעדכן כי לאחר בחינת הנתונים הראשונים שהתקבלו במהלך הלילה, החללית הישראלית "בראשית" נמצאת במסלול מצוין כמתוכנן

במהלך התמרון הגורלי שבוצע אמש, נצפו בעיות סינוור בעוקבי הכוכבים, והצוותים ההנדסיים בוחנים את ההשפעה על מתכונת הנחיתה, המתוכננת לשעה 23:00 זמן ישראל לערך, בעוד כשבוע. במהלך השבוע הקרוב התמרונים וההכנות האחרונות לנחיתה יערכו באינטנסיביות. 
אתמול במהלך תמרון לכידת הירח המורכב שבוצע בהצלחה על ידי הצוות ההנדסי של SpaceIL והתעשייה האווירית, בראשית צילמה תמונות של הירח תוך כדי הפעלת המנועים ובשיאו של תהליך לכידת הירח.

בתמונה הראשונה ניתן לראות את הצד הרחוק של הירח, התמונה מספקת נראות נדירה של פני הירח בפרספקטיבה שלא ניתן לצלם מכדור הארץ. בתמונה זו כדור הארץ מוסתר על ידי הירח. המכתשים הגדולים יותר הנצפים על הירח הינם מכתשים עתיקים ביותר בני יותר מ 4.5 מיליארד שנים, המכתשים הקטנים יותר הם צעירים יותר.

בתמונה הנוספת, המופיעה מטה, ניתן לראות את צידו הרחוק של הירח ולצידו כדור הארץ. התמונות צולמו מגובה של כ-470 ק"מ מעל פני הירח ממצלמה היקפית מספר 4 של בראשית.


תמונת הירח מבראשית. הנקודה מרחוק - כדור הארץ. צילום: בראשית