ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא היום (שישי) אל פעילי הליכוד שהתאספו מחוץ למעונו בירושלים וקרא לתומכי הימין להצביע למפלגה כדי למנוע ממשלה בראשות מנהיגי כחול לבן, בני גנץ ויאיר לפיד: "שלטון הימין בסכנה. כרגע הם מובילים עלינו, לפיד וגנץ, ב-5-4 מנדטים. אם אנשי הימין לא מתעשתים והולכים כאיש אחד לקלפי ומצביעים ליכוד – תקום כאן ממשלת שמאל של לפיד וגנץ. אתם רוצים את זה? כדי שזאת תהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, צריך להצביע רק לליכוד", אמר נתניהו. בעוד רה"מ יוצא לאוהדיו ומזהיר מפני הפסד בבחירות, יו"ר כחול לבן
נתניהו מדבר אל תומכיו
בני גנץ סייר בביל"ו סנטר עם נשות כחול לבן: "כיף להיות כאן היום עם כולכן. אנחנו באמת מטר מהניצחון. אני מבקש שתדעו - אין מקום להתלבט או להסתלבט. כל אחד צריך לדחוף קדימה עד יום הבחירות. קו הסיום נמצא קרוב אלינו".

עוד אמר יו"ר כחול לבן, כי "ביום שלישי יש הכרח היסטורי והזדמנות היסטורית. אנחנו הולכים לעשות את זה ביחד. ויש לנו סיבה טובה מאוד. יש לנו ילדים בבית. יש לנו הורים. יש עולים חדשים שזקוקים לפתרונות. אנחנו נעשה את זה בשבילם. ביום שלישי כל מה שאנחנו רואים פה במדינה יתהפך: אנחנו נבוא לעבוד בשביל המדינה ולא נדרוש שהמדינה תעבוד בשבילנו".

בתוך כך איש כחול לבן גבי אשכנזי ערך סיור בירושלים ובשיחה עם פעילים אמר: ״אנחנו מרגישים שיש הזדמנות. היום הכי חשוב זה יום שלישי. אנחנו מטר מהניצחון. כל קול קובע". בסיור השתתפו אבי ניסנקורן, חבר הכנסת מיקי לוי ועשרות פעילי הרשימה. 

גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן בסיור בירושלים. צילום: ללא קרדיט
גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן בסיור בירושלים. צילום: ללא קרדיט
סקר אחרון לפני הבחירות לכנסת ה־21, שנערך עבור "מעריב־סופהשבוע" על ידי מכון רפי סמית, מעלה כי לו הבחירות לכנסת היו נערכות היום, מפלגת כחול לבן הייתה מובילה במנדט אחד על פני הליכוד - אולם גוש הימין־חרדים היה מוביל בהפרש ניכר על פני גוש המרכז־שמאל.
 
על פי תוצאות הסקר, כחול לבן בראשות גנץ ולפיד הייתה מקבלת 28 מנדטים - ירידה של 2 מנדטים לעומת הסקר הקודם - לעומת 27 מנדטים לליכוד, שגם היא יורדת ב־2 מנדטים לעומת הסקר הקודם. מפלגת העבודה בראשות גבאי מקבלת בסקר 9 מנדטים, עלייה במנדט לעומת הסקר הקודם, ומתייצבת כמפלגה השלישית בגדולה.

חד”ש־תע”ל בראשות עודה וטיבי מקבלת בסקר 6 מנדטים, כמו גם איחוד מפלגות הימין, יהדות התורה וש"ס. הימין החדש בראשות בנט ושקד נחלשת בסקר הנוכחי בצורה משמעותית, ומקבלת 5 מנדטים לעומת 7 בסקר הקודם. 5 מנדטים מקבלות גם המפלגות מרצ בראשות זנדברג, כולנו בראשות כחלון (מתחזקת במנדט) וישראל ביתנו בראשות ליברמן (מתחזקת במנדט).