נותרו שלושה ימים בלבד עד ליום הבחירות לכנסת ה־21, וחברי המפלגות יוצאים במאמץ אחרון להסתער על קולו של הבוחר. השר יואב גלנט, המתמודד מטעם הליכוד, התבטא היום (שבת) בחריפות ואמר כי "השמאל הישראלי ינק את מורשתו מסטלין ולנין".

גלנט אמר את הדברים באירוע "שבתרבות" במודיעין בהקשר לשאלה איך נתניהו יכהן תחת כתב אישום שיוגש נגדו במהלך הכנסת הבאה. אני חושב שהחוק לא נקבע לא עבור ממשלת הליכוד ולא עבור בנימין נתניהו ולא בשנים האחרונות", השיב גלנט, "החוק קבע שבניגוד לשרים ובניגוד לאחרים, יציבות השלטון חשובה יותר מאשר דברים אחרים. אני בכלל לא בטוח שאנחנו נגיע למשפט, הרי התחילו עם ארבעה או חמישה כתבי אישום על שוחד, פתאום זה הפך להיות כתב אישום אחד ועוד שניים שעוברים למשהו אחר, כל זה לפני השימוע. לכן התהליך הזה, ואם את שואלת אותי על שימוש באמצעים, כל מי שינק כמו השמאל הישראלי את מורשתו מסטלין ומלנין מבין טוב שאצלם המטרה תמיד מקדשת את האמצעים, שילכו וילמדו את זה".

אתה תומך במצב שבו נתניהו יהיה ראש ממשלה ובמקביל ינהל את המשפט שלו. זה נראה לך מצב בריא? 

"בג"ץ הוא אחת מרשויות המדינה והוא מייצג את מערכת המשפט במדינה הזאת. יש רשות נבחרת שקוראים לה ממשלה. רשות המחוקקת שקוראים לה כנסת וגם רשות שופטת". 

עוד הוסיף גלנט בנוגע למועמד לראשות הממשלה מטעם כחול לבן: "הבעיה העיקרית בעיני היא התעוזה של גנץ לבוא ולהגיד אני אוביל את מדינת ישראל לפני שהוא היה רגע אחד בחיים הציבוריים. אני חושב שזו עזות מצח. לא נותנים לסטאז'ר להוביל ניתוח לב פתוח ולא לוקחים מישהו שלא היה שנייה בחיים הציבוריים ונותנים לו להוביל מדינה".

לדבריו, "מדינת ישראל הרבה יותר יציבה, בטוחה ומשגשגת כשראש הממשלה הוא בנימין נתניהו. אני לא מעלה על דעתי את הרגע בו יאיר לפיד יכנס את הקבינט המדיני-בטחוני. זה מעביר בי צמרמורת".

על דברי גלנט אמר ח״כ מאיר כהן, המתמודד מטעם כחול לבן כי זו "עוד דוגמה להסתה המטורפת ולקמפיין המרושע של הליכוד. שר בישראל משווה את מתנגדיו הפוליטיים לסטלין, שהנהיג משטר טרור נגד כל מתנגדיו, כולל שימוש בעינויים ברצח. ‏כנראה שהלחץ בליכוד באמת מרקיע שחקים. יואב תתנצל. מיד".

גם חבר הכנסת עופר שלח הצטרף לביקורת ואמר כי  "אם יואב גלנט לא יחדל להפיץ שקרים על אחרים, לא תהיה ברירה אלא לחזור ולספר  את האמת. על התנהגותו הפרועה במטכ"ל, איך הודיע ברחבי הצבא שהוא הרמטכ"ל הבא הרבה לפני שמונה, שבר כל נורמה ועשה פוליטיקה בכל מקום. איך הודיע היועץ המשפטי שמינויו אינו ראוי, בגלל רצף של הפרות חוק ושקרים. וחוץ מזה, אולי נזכיר לגלנט מי היה ראש הממשלה שהפנה לו עורף וביזה אותו: בנימין נתניהו, האיש שבשליחותו הוא מלכלך ומסית עכשיו".