מי שגנבו את ההצגה בראיון של ראש הממשלה בערב שבת בערוץ 13, היו המנחים עצמם ולאו דווקא ביבי נתניהו שבחר אף הוא כמו רעייתו, להעניק ראיונות לרני רהב ושרון גל, כי מנחים אחרים לא היו עושים לזוג המלכותי הנחות כפי שעשו השניים.
 
במהלך הראיון עם ראש הממשלה, היה ברור שחתול שחור עבר בין רני רהב ושרון גל. קשה היה שלא להבחין במתח סמוי בין השניים, שבא לידי ביטוי בהתקוטטות מילולית תחת מסווה של כוונות טובות. אפילו נתניהו הבחין במתח ביניהם וכאשר נשאל על שלום אפשרי עם הפלשתינים, הציע שאולי ישקלו לעשות קודם שלום ביניהם.
 
אני לא שוללת גם את האפשרות שהמתח הסמוי הוא תוצר של משחק טוב ומכוון ליצור קונפליקט בין צמד המנחים שעשוי להביא לעליית הרייטינג מול התוכנית המתחרה והמצליחה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'.
 

הובכתי בשביל רני שלא הצליח לסיים משפט אחד, מבלי ששרון יקטע אותו בביקורת או יעיר לו, בעוד איש יח"צ עם הפה הגדול שידוע ככזה שלא עוצר לרגע, לפתע מקשיב בנימוס לשאלות של שרון מבלי להתערב. הדינמיקה הזאת גרמה לי לזוז באי נוחות, כי רציתי גם לשמוע את רני שנראה כאילו נלחץ מההפרעות של עמיתו ובסופו של דבר לא באמת נתן דרור לדעותיו האמתיות.

הניסיונות החוזרים ונשנים מצד שרון לשבש במתכוון את דבריו של רני, הסיטו לא מעט את תשומת הלב אל השניים, במקום אל ראש הממשלה שהוא שועל קרבות וותיק ומנוסה, ובעיקר שועל ראיונות מוכשר, ובמקום לעקוב אחרי האופן שבו נתניהו מסוגל להטות תמיד את כף המאזניים לטובתו ולהישאר בחיים גם אם יותקף בנשק לא קונבנציונלי, מצאתי את עצמי סופרת את מספר הפעמים ששרון הציק לרני, כמו תרנגולת שמנקרת בנוצותיה של תרנגולת אחרת.

במקום להציק לראש הממשלה, שרון הציק לקולגה שלו, מה שהפך ברגע מסוים את כל האינטראקציה הזאת לקומית, בעיקר כאשר שרון ממלמל מהצד דברים מעצבנים לעבר רני, בכל פעם שהלה מעז להגיד משהו. כמו יתוש שמזמזם לך באוזן ומנסה לשגע אותך.

הדברים הגיעו לידי כך, שבשלב מסוים, שרון החליט להראות לרני מי כאן העיתונאי המבוגר האחראי ולקראת סוף הראיון, בעוד רני בכל זאת ניסה לשמור על פאסון ולהראות שהוא פרסונה לא פחות מעניינת מעמיתו, והתעקש שביבי יענה לו על איזושהי שאלה מציקנית, שרון גער בו שיקצר בדבריו. וכאילו שזה לא היה מספיק מעליב, הוא גם החליט שהוא לא רק המנחה והמפיק של התוכנית, אלא גם העורך הלשוני. "אדוני ראש הממשלה, אני אחדד את השאלה שהציג לך רהב" (או משהו בסגנון). במילים אחרות: כבוד ראש הממשלה, אל תשים לב למי שיושב לצידי, הוא סתם מבלבל במוח (והוא לא ימני כמוני), והוא גם לא רהוט במיוחד, ולכן אני נאלץ לתקן את דבריו כי אני המומחה מבין שנינו.
 
אני חייבת לציין, שבמהלך הראיון, לא ממש נתקלתי במומחיות כלשהי, מהסיבה הפשוטה ששרון לא הציג את שאלותיו בקול רם וברור וגם לא היישיר מבט אל הצופים, אלא רוב הזמן הפנה לנו את הפרופיל בראש מעט מורכן, ובעצם לחש במקום לדבר, כנראה מתוך כבוד וייראה לראש הממשלה. כך שלא הצלחתי לשמוע הרבה מן השאלות שהושחלו כבדרך אגב לתוך המלל הארוך של נתניהו, שלא תמיד ענה עליהן ודיבר רק על מה שהוא רוצה.
 
בינתיים, רני לא נשאר חייב ובעוד שרון משוחח עם ראש הממשלה כאילו רק שניהם נמצאים לבד בחדר, רקם איש היחצ את נקמתו בנסיון להציל את כבודו, וכאשר שרון שאל עוד אחת משאלותיו, רני הכניס לו נוק אאוט כשאמר: "עכשיו תורי לחדד את השאלה שלך". ואמנם הוא חידד בלי מורא ופחד, והשאיר את שרון מבולבל.
 
מה שבעצם קדם למתח בין השניים, היה הראיון עם שרה נתניהו לפני מספר שבועות. אז נוצר הרושם ששרון לא היה הכי מרוצה מהופעתו כמראיין, ואולי אף כעס על עצמו שלא הפגין אומץ עיתונאי ולא שאל את הגב' נתניהו שאלות מספיק נוקבות. הוא גם הסתייג מהגישה של רני, להעניק לראיון אווירה משפחתית קלילה ונעימה של ערב שבת, במקום דיון רציני ומעמיק. ביקורת הפרשנים לא איחרה לבוא והיא תיארה את הראיון כחנפני ורופס.

שרון החליט שלקראת הפגישה עם נתניהו הוא יעשה יותר שרירים. אממה? האיש שלא מסתיר את דעותיו הימניות, גם הפעם התחנף, בדיוק כפי שקרה בראיון עם הגב' נתניהו. השאלות הכביכול נוקבות שהוא הכין עבור נתניהו, היו שאלות מכוונות, וכאלה שאיפשרו לנתניהו להציג את עצמו הכי טוב שאפשר. זאת גם הסיבה שהוא הפריע לרני בכל פעם שהלה פתח את הפה, כדי למנוע ממנו להביך חלילה את נתניהו. התוצאה הייתה הפוכה ממה ששרון ציפה.

במקום להיות זאב, הוא חזר להיות כבשה, ואילו רני שהיה כולו נופת צופים בראיון עם הגב' נתניהו, הפגין יותר אומץ בראיון עם בעלה, ראש הממשלה.
אז תגידו לי אתם שזאת לא קומיקה במיטבה, ואם ימשיכו השניים בהצקות הדדיות גם בתוכניות הבאות, נקבל גירסה חדשה לסרט: "הזוג המוזר" משנת תרפפ"ו