"פארוק, פארוק": כעשרת אלפים מעריצים, ובעיקר מעריצות, הגיעו הערב (שבת) להיכל "מנורה מבטחים" שבשכונת יד אליהו בתל אביב לפקוד את ההופעה החד פעמית של כוכב הטלוויזיה הטורקי אוזג'אן דניז, שמגלם את דמותו של פארוק בוראן בטלנובלה הטורקית "הכלה מאיסטנבול", זאת כחלק מהטירוף שהיא חוללה בארץ מאז התחלת שידוריה.
 
הסנסציה סביב סדרת הטלוויזיה הטורקית "הכלה מאיסטנבול" הולך וגובר בישראל, וקהל המעריצים בארץ הוא מבין הגדולים שרכשה הסדרה בעולם כולו. מבין המדינות הספורות בהן משודרת הסדרה, ישראל היא אחת המדינות בהן הסדרה גרפה אהדה רבה מצד הקהל, והצליחה לעורר הדים תקשורתיים רבים, ביניהם גם חיקויים בארץ נהדרת, פורומים עם עשרות אלפי חברים וכמתבקש, ביקוש אין סופי להופעה של דניז.

צילום: שרון רביבו


כזכור, דניז, ושותפתו לסדרה, סלי אנוור, המגלמת את סורייה הגיעו אמש לישראל לביקורם בן ארבעה ימים בארץ הקודש. השניים נחתו אחר הצהריים בנמל התעופה בן גוריון ומשם נסעו היישר למלון "הרודס" בהרצליה, שם גם יקיימו מפגש מעריצים בחסות חברת HOT. זאת, למרות שדניז קיבל איומים על חייו ועל חיי משפחתו בגלל ההגעה המתוכנת שלו לישראל, שגרמו לו לבטל ראיון לצוות ישראלי, והעמידו את המופע בסימן שאלה. בתגובה, הוציא השחקן סרטון הרגעה.

את המופע פתחה נועה רון, כוכבת הרשת בת ה- 13 שכבשה את הקהל עם קאברים שביצעה לשירים מהסדרה. הכוכב הטורקי שעבורו התכנסו אלפי המעריצות לערב אחד מלא בשיריו, עלה לבמה בשעה 21:50 לצד צרחות והתלהבות בלתי רגילה. מעריצות רבות הגיעו למופע עם זרי פרחים, היו כאלו שהגיעו עם בלונים אדומים והיו גם לא מעט עם שלטי ענק שנכתבו בכתב ידם.

צילום: שרון רביבו


אחרי שפנה אל עבר הקהל ומסר נשיקות לכולם, או במדויק יותר - לכולן, פתח את המופע עם השיר הראשון שהיה נראה כי לא מעט מהבנות שישבו בקהל הכירו בעל פה. ״היידה תל אביב״ זרק בעודו שר וכשסיים לשיר הודה במילים: ״thank you Tel Aviv”.

אחרי כמה שירים, פנה הכוכב לקהל בטורקית ואמר: ״אני מאוד מתרגש להיות כאן הערב איתכם. אולי יש כאן כאלה שיודעים וכאלה שלא - התרחקתי מהמוזיקה ולא הייתי על הבמה 7-8 שנים. החלק היפה של היותי כאן הלילה הוא זה שהזכרתם לי כמה שאני אוהב את המוזיקה. אני מודה לכם שבאתם ואנחנו נהנה ונעשה הופעה כיפית הערב".

עוד הוסיף: "תאמינו לי שיש לי כל כך הרבה דברים בראש שלי להגיד לכם, אתם מרגשים אותי כל כך שאני מבולבל כבר". לפני השיר האחרון פנה שוב לקהל: ״לפני שאני מתחיל לשיר אני רוצה להגיד משהו, תל אביב עיר מאוד יפה! באמת שהיא מאוד יפה! ואני השנה מחכה לכולכם בטורקיה, להתראות! נתראה מחר״. גם אחרי זמן רב על הבמה, הקהל עמד על הרגליים ונראה כי ההתרגשות לא פסקה לרגע, הצרחות בטוח שלא.

עלילת הסדרה, אשר מבוססת על סיפור אמיתי, מתרחשת בטורקיה ועוסקת בסיפור אהבתם של סורייה ופארוק בוראן, בן בכור למשפחה מבוססת מאוד בבורסה ונסיך חלומותיה של כל בחורה ישראלית. בעוד שסורייה התייתמה בגיל צעיר וגדלה עם דודתה העממית באיסטנבול, פארוק גדל במשפחה אמידה, לצד שלשה אחים ואם שתלטנית שמתערבת בחייהם של ילדיה ללא הרף, ועושה הכל על מנת להפריד בין זוג האוהבים פארוק וסורייה.

מתכוננים להופעה. צילום: יח"צ