משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות, שמסתמנת כזו שתהווה את לשון המאזניים בבחירות הקרובות, הצהיר הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל כי "הלגליזציה היא תנאי סף לכניסתנו לממשלה", והזהיר: "כחול-לבן והליכוד חותרים לממשלת אחדות". כמו כן, הוא התייחס לסרטון המסאז' שעורר סערה ברשת, ואמר: "שמעתי שזה מוסיף לי שני מנדטים".
 
בביטוח לאומי יצאו נגד זהות.
"כל אזרח בישראל יודע עד כמה יעיל ונגיש הביטוח הלאומי. באמת, העובדה שהממסד הזה נלחץ ותוקף פוליטיקאים מעידה כל כך שנגענו בנקודה כואבת ונכונה. הם מבינים שאנחנו הולכים ליישם את זה. כולם תוקפים את זהות, אין להם מה לומר ומה להציע חוץ מהשנאה אחד של השני. זהות מכבדת את האינטליגנציה של הבוחר. אם כולם תוקפים אותי, כנראה שאנחנו אומרים משהו מדויק ונכון". 

הוא הוסיף כי "האוצר זה המשרד הראשון שחשוב לנו, בלעדיו לא נוכל ליישם את התקווה שנתנו לדור הצעיר, שנמאס לו לעבוד עבור כל הפרוטקציונרים. אתה יודע שכחלון נתן מתנה של מיליונים לעובדי הנמלים עכשיו?". 
ומה עם כחלון? הוא גם רוצה את התפקיד.
"להערכתי, הוא לא עובר את אחוז החסימה".
 
כחלון. "לא עובר את אחוז החסימה". צילום: פלאש 90
כחלון. "לא עובר את אחוז החסימה". צילום: פלאש 90

הלגליזציה זה תנאי לכניסה לקואליציה?
"זה תנאי סף לכניסה לממשלה. אתמול הוצאתי בשידור חי התחייבות לכך שגם אם החרדים יתנגדו - היא מהאופוזיציה תשלים את הקולות החסרים, ועכשיו כשגם גנץ, נתניהו וגבאי נכנסו לעניין - בעזרת השם כבר במושב הראשון תהיה לגליזציה". 
מסתובב ברשת סרטון מתכנית שבה אתה מבצע מסאז' ברגליים למראיין. נפלת על השכל?
"לא יודע, שמעתי שזה מוסיף לי שני מנדטים. הודיעו לנו שזה יהיה ראיון מחויך ולא יותר מזה. תנסה פעם מסאז ברגליים. אני מודה שהייתי מוותר על זה, אבל צריך להבין את הסיפור האמיתי - גנץ ונתניהו הולכים לאחדות. זה אומר שהאוצר יישאר בידי ניסנקורן, לא עלינו".
אתה לא חושש שיוותרו על זהות בסופו של דבר?
"זה בדיוק החשש. שני הצדדים חותרים לזה. זה לגמרי שקוף".