לראשונה בישראל: עיריית אשקלון התקינה מעבר חצייה תלת מימדי ראשון מסוגו בישראל ברחוב ההסתדרות בעיר. המעבר, שעשוי מחומר ייחודי ועמיד למשך שנים, נועד להתריע בפני נהגים והוא נראה למרחוק. מעיריית אשקלון נמסר היום (ראשון) כי מדובר ב"פתרון חדשני, יצירתי ונגיש שישפר את בטיחות הולכי הרגל בפרט והמשתמשים בדרך בכלל".
ראש העיר ויו"ר המטה העירוני לבטיחות בדרכים, תומר גלאם, אמר: "אנחנו כל העת חושבים כיצד לשפר את תחום הבטיחות בדרכים, אנחנו כבר במגמה של ירידה בהיפגעות ילדים וקשישים ואני מאמין שעם הפתרון החדשני שהבאנו לעיר נזכה לראות עוד פחות תאונות ופחות נפגעים". 

כזכור, הולך רגל כבן 30 נהרג אמש כתוצאה מפגיעת רכבת בקרית גת. חובשים באיחוד הצלה סניף קרית גת שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו, זאת בעקבות הפציעות הקשות מהן הוא סבל. 

 מעבר חצייה תלת מימדי באשקלון. צילום: אלדד עובדיה
מעבר חצייה תלת מימדי באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

 
במהלך הלילה, צעירה כבת 27 נפצעה בינוני לאחר שרכבה התהפך על צידו בתאונת דרכים שהתרחשה ברחוב בני ברית, הסמוך לצומת נמל אשדוד. היא טופלה על ידי חובשים של איחוד הצלה.
 
כמו כן, שני פצועים בהתנגשות רכב בסוס בכביש 25 סמוך לנתיבות לכיוון בית הגדי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשני הפצועים, אישה כבת 70 במצב בינוני-קשה, בהכרה וסובלת מחבלת ראש וגבר כבן 70 במצב בינוני הסובל מחבלות, טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.