פעם ראשונה בלייב: אמש נפתח בצורה רשמית סיבוב ההופעות היחצ"ני לקראת אירוויזיון 2019. המופע הראשון נערך באמסטרדם, בירת הולנד, במגרש הביתי של מוביל טבלת ההימורים, דאנקן לורנס, הזמר שמייצג השנה את הולנד.



28 נציגים הגיעו על מנת לבצע את שירם בלייב, חלקם, כמו קובי מרימי שלנו, עשו זאת לראשונה בפני קהל. במופע השתתפה הדיווה שלנו, הלוא היא דנה אינטרנשיונל, עם השיר הזוכה משנת 1998, ולאחר שסיימה את הופעתה, הזמינה לבמה את מרימי ואמרה לקהל שהיא מקווה שהולנד תהיה זו שתארח בשנה הבאה את התחרות.





מרימי החל את הופעתו, אך נאלץ להפסיק את הביצוע שניות לאחר שהתחיל בטענה שאינו שומע דבר באוזניה. לאחר שהבעיה בהפקה ההולנדית תוקנה, הוא חזר לשיר לקול תשואות הקהל.



בסיום הביצוע פנה לקהל ואמר "תודה רבה לכם, אני אשמח לראות אתכם בבית שלי (Home) בתל אביב". הופעתו של קובי היתה טובה מאוד, הוא דייק לחלוטין ונתן ביצוע מצוין, אולי הטוב ביותר בערב הזה.



על אף ההופעה הטובה, נכון לכתיבת שורות אלה מקומו בטבלת ההימורים נשאר בעינו, והוא ממוקם במקום ה-26. עם זאת, רצוי לזכור כי הופעתו אתמול לא זהה לאופן בו שהיא מתוכננת להתרחש על הבמה הגדולה, וברגע האמת דברים בהחלט יכולים להשתנות.