הולכת רגל בת 70 נדרסה היום (ראשון) למוות על ידי מערבל בטון ברחוב דוד סחרוב בראשון לציון. מנחם אמסילי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "הגעתי ראשון למקום ממקום עבודתי שבסמוך. התחלתי בפעולות החייאה עד להגעת אנשי ניידת טיפול נמרץ, שסייעו לנו בפעולות ההחייאה. למרבה הצער, נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".



חובש מד"א, דורון סלימי, הוסיף: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לחלקה הקדמי של המשאית אישה כבת 80 שוכבת על הכביש בסמוך לאי התנועה, כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות קשות בפלג גופה התחתון. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, וביצענו בה פעולות החייאה, אבל הפציעה שלה הייתה קשה מאוד, ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".
 
במד"א אמרו כי "בשעה 12:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולכת רגל שנפגעה ממשאית ברחוב יוסף לישנסקי בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה במקום טיפול רפואי, וביצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה".

הלילה נהרג הולך רגל נהרג כבן 30, כתוצאה מפגיעת רכבת בקרית גת. חובשים באיחוד הצלה סניף קרית גת שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו, זאת בעקבות הפציעות הקשות מהן הוא סבל.