יומיים לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לראיון מיוחד היום (ראשון) בתוכניתו של דידי הררי ב-103FM, והביע את דעתו על הסקרים האחרונים, על השמאל ועל מתחריו הפוליטיים הבולטים במערכת הבחירות הנוכחית, והזהיר את קהל בוחריו: "התקשורת מרדימה את הימין, אומרים להם שהליכוד ירכיב את הממשלה. אין לנו גוש, אין לנו 61 ממליצים. הנשיא ריבלין אמר שהוא ייתן למפלגה הגדולה להרכיב אם לא יהיו מספיק ממליצים".



נתניהו פתח את הראיון בדברים הבאים: "אני לא מצליח לישון הרבה כי אני מאוד מודאג. אני אגיד לך מה שונה בין 2015 להיום. בבחירות האחרונות התרעתי שבוז'י וציפי הולכים להיות ראשי ממשלה, והציבור שלי שמע את האזהרה הזו ובא לקלפי בהמוניו. התקשורת לא הבינה זאת, וראו בסקרים, שהיו נכונים, שהם הולכים להיות ראשי ממשלה. עכשיו קורה אותו דבר. בני ויאיר הולכים להיות ראשי ממשלה, הם מובילים עלינו במספר מנדטים. התקשורת למדה את הלקח והיא אומרת שזה גוועאלד. חייבים להצביע ליכוד".



"המפלגות הקטנות דואגות לעצמן", הוסיף ראש הממשלה, "אם אין ממשלת ימין בהנהגת הליכוד, כל המפלגות האלה ייעלמו. אולי גנץ ייקח אחת או שתיים כעלה תאנה, אבל הוא יקים ממשלת ערביות ושמאל ויקים ממשלה. אם אני מנצח אני אקח את כל מפלגות הימין, את ליברמן, כחלון, בנט ואיחוד מפלגות הימין ופייגלין. זה הסוד שהתקשורת מנסה להסתיר, אין לנו גוש. פייגלין לא מוכן להתחייב. כשאין לך 61 המפלגה הגדולה קובעת, וכרגע הם מובילים עלינו. אתם קם מחר בבוקר עם יאיר לפיד ראש ממשלה. אתה מבין מה שאני אומר? זה פשוט לא ייאמן". 

לאור המתקפות נגדך, איך מצליחים לתפקד ביום-יום?
"זה לא קל לספוג את המתקפות האלה על אשתי ועל בני, זה נורא. אני לא חושב שמישהו עמד ברצח אופי כזה במשך עשרות שנים. כמעט נהרגתי 5 פעמים למען המדינה וקוראים לי בוגד. אני מונע מתוך שליחות".
 
די מלוכלכת המערכה הזו.
"אני אגיד לך למה - הם לא יכולים באמת לעמוד מול ההישגים הכבירים שהבאתי. בעשור האחרון כל אחד יודע את זה. הפכתי את מדינת ישראל למעצמה עולמית. כל מנהיגי העולם באים הנה. הייתי אצל טראמפ והבאתי הכרה בגולן, הייתי אצל פוטין והבאתי את באומל ז"ל, הבאתי את בולסנארו. אני מביא את כל המנהיגים האלה, את הסינים, היפנים, האסייתים והאפריקאים. הם רוצים להפוך את הכלכלה החופשית שהבאתי לכלכלת ניסנקורן. אני הולך בדרך הפוכה מהם, אני בונה את העוצמה שלנו קודם כל, הכלכלית והצבאית. אני הופך את ישראל למעצמת סייבר, אני הולך מהעולם לעולם הערבי. מה עשיתי ויתורים? אני אומר להם הפוך - אני הולך לספח. אני נפגש עם מנהיגים ערבים רבים". 
 
תגלה לנו עם מי?
"אתה רואה שישראלים טסים להודו מעל שמי סעודיה, כל יום. איפה היה דבר כזה? זו המדיניות שלי. יש לי מדיניות הפוכה מלפיד וגנץ, הם בהרכנת ראש וויתורים, אני מתוך עוצמה. בסוף אפורר גם את ההתנגדות של הפלסטינים. אין להם תשובה להישגים הכבירים שלי ולכן הם מייצרים פיקציות - מניות, צוללות, בוטים. כל פעם שקר אחרי כדי להסית את תשומת הלב".

אני מסתכל על בתי החולים, והמצב על הפנים.
"אתה צודק ב-100%. הקמנו בית חולים ציבורי באשדוד, והבאנו חדרי ניתוח קדמיים ליישובים, ואישרתי הקמה של שני בתי חולים, אבל יש עוד הרבה עבודה. פעם היו שואלים למה ישראל לא כמו חו"ל, והיום שואלים ההפך. מנהיג ברזיל אמר 'הם התחילו עם כלום ויש להם היום הכל'. אז אני אומר כמעט הכל. אני חושב שנעשה בבריאות מה שעשיתי בכלכלה ובירושלים".
 
"אני רוצה להגיד לך שאתמקד בזה ונראה גם את התוצאות, כל האחרים רק מדברים", המשיך, "לא הייתה לנו מדינה אם לא הייתי מתעקש בניגוד לעמדת אשכנזי וגנץ, להקים את גדר הביטחון בגבול מצרים. אם לא הייתי עושה זאת היו היום מיליון מסתננים בלתי חוקיים. הם תמכו בהסכם הגרעין המטורלל, שהיה מאפשר לאיראן למחוק אותנו. הלכתי נגד כל העולם, לפיד אמר לי שאהרוס את היחסים עם ארה"ב. כמו שעשיתי את הדבר הנכון, אעשה את הדבר הנכון גם בבחירות. הדרך לשפר את מצב הבחירות זה באמצעות כלכלה משגשגת".

מה עם האזרחים שיושבים בעוטף עזה? למה התגובות שלנו כלפי החמאס לא קשות יותר?
"צריך להבין, אני לא יכול לעקור את הקיצוניים מגבולותינו. אפשר היה לכבוש את עזה, אבל דיברתי עם מנהיגים ערבים גדולים ואין למי לתת אותה. לכן, מה שאתה עושה זה לתת מכות קשות ולקנות זמן. מאז צוק איתן לא נהרגו אזרחים ישראלים, אבל בעזה נהרגו מחבלים פעם אחר פעם שניסו לפרוץ את הגדר. אלפים נפצעו. ביום השנה, תהלוכת המיליון, לא באו מיליון ולא חצי מיליון".
 
למה לא הגעת להזדהות עם מחאת תושבי הדרום?
"אני מזדהה עם תושבי העוטף, הם יקרים לי ואני מבין את המצוקה שלהם. אבל צריך לדעת שבזמן הזה יש גם צמיחה אדירה בעוטף עזה, הגדולה ביותר בארץ. כרגע יש כוחות גדולים סביב עזה, יכול להיות שלא תהיה ברירה ללכת למערכה גדולה. אני חושב שאם חמאס לא היה מורתע הוא לא היה שולח אלפי מרסנים לעצור את ההפגנות בשבת. אני לא שולח את הבנים למלחמה אם יש אופציה אחרת. אני לא יוצא למלחמות מיותרות, ואני מוכן לשלם על זה מחיר פוליטי. אם צריך נעשה את זה. זו מנהיגות אמיתית, זה לא המנהיגות של גנץ ואשכנזי שלא עשו שם שום דבר. הם מוכנים להכניס את החמאס גם ליהודה ושומרון".

אתה תהיה ראש הממשלה של כולם?
"גם עכשיו אני ראש הממשלה של כולם. השמאל, כוונותיו טובות, אבל הבנתו אפס. מי שחושב שהדרך לקדם את הכלכלה זה על ידי חזרה לניסנקורן - טעות. זה ויכוח לגיטימי עם התפיסות שלנו, אבל אני מקווה שבשוך האבק הפוליטי נביא להתכנסות סביב הכרעת העם. בדמוקרטיה מכריעים בקלפי. מה שמדיר שינה מעיניי זה הדאגה. ב-2015 התקשורת לא הבינה מה קורה כשאנחנו מעירים את הימין ולכן היא הפגינה שמחה על הניצחון של בוז'י וציפי מוקדם מדי. עכשיו גנץ ולפיד מובילים והתקשורת משקרת".