אלין שלמה היא מתקשרת שמשמת גם כיועצת בשיטת הגימטריה הקבלית ללא מעט אישים פוליטיים. לדבריה, בנוסף על הפוליטיקאים להם היא מייעצת במהלך העבודה השוטפת, הרי שלפני בחירות נוהגים לעלות אליה לרגל רבים מהם שטוענים שתחזיותיה מדוייקות יותר מאלה של הסקרים. האמנם? הנה ההזדמנות שלכם להשוות ולבדוק:



בנימין נתניהו הולך לזכות בבחירות הקרובות ויצליח להרכיב ממשלה. חצי השנה הראשונה לכהונתו תהיה בעבורו טובה עד סבירה. אך במהלך המחצית השנייה יסבול נתניהו מאויבים רבים, ולצערי הרב אני צופה פרישה שלו עד תום שנת 2019. כתב אישום יוגש נגדו בוודאות, אך בשום מקרה הוא לא ישב בכלא. מה שכן, יתכן שיסגור "דיל" מול הפרקליטות ויצא מהחיים הפוליטיים לגמרי. שני מקורות לדאגה: אני צופה שנתניהו יסבול מבעיות בריאות וכן שיחסיו עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יעלו על שרטון.



בני גנץ לא יכול - ואין לו שליטה או מנהיגות בדמות ראש ממשלה. לולא השותפים שלו, לא היה מגיע גנץ עד הלום. אני צופה שהשותפות הזו תסתבך ותתפרק.



נפתלי בנט - למרות ועל אף ההיחלשות בסקרים, בנט יכנס לכנסת ה-21 ואני צופה לו התחזקות והתקדמות ממשית. הוא יחבור עם מפלגתו לליכוד וישמש בתפקיד בטחוני בכיר או כשר חוץ. בנט נמצא למעשה רק בתחילת דרכו והוא ינהיג את ישראל אחרי בנימין נתניהו. עד שנת 2022 תתפרק השותפות בינו לבין איילת שקד, שצפויה אף היא לסבול מפרשיות שונות שיקרינו לשלילה על אמינותה.



אביגדור ליברמן לא יכנס לכנסת ה-21 ובכך יסיים את דרכו הפוליטית. ליברמן עייף, מותש והוא נמצא בסכנת הסתבכות פלילית ואף בריאותית בעתיד הקרוב.



אריה דרעי מיד עם תום הבחירות הוא צפוי להסתבכות פלילית שבעקבותיה הוא עלול לספוג עונש מאסר ממושך. גם דוד ביטן יסיים בקרוב, כמו רבים, את תפקידיו הפוליטיים. דווקא יריבו של דרעי, השר לשעבר אלי ישי, יחזור בענק בטווח של חמישה חודשים ואף צפוי לשוב לכהן כשר. שרה נתניהו אמנם אינה אישיות פוליטית, אבל אני צופה שתצליח להיחלץ מכתבי האישום נגדה.



ומה באשר להתפתחויות האזוריות? אני צופה עימותים בגזרת הצפון והדרום עד לתאריך 12.5 וסכנת ההתלקחות תלווה אותנו – עד שתתפתח לכיבוש של חלק מרצועת עזה במחודשים מאי-יולי. גזרת הצפון אולי לא תתלקח, אבל תוסיף להיות מקור לדאגה.



לדונלד טראמפ צפוי אירוע שלישי משמעותי בקרוב – אם כי איני יודעת האם מדובר באירוע בריאותי חמור או אף בניסיון התנקשות.



חשוב לי להדגיש שטלטלה גדולה תפקוד את המערכת הפוליטית בקרוב – שום דבר כמעט לא יהיה כפי שהכרנו אותו.