מלבד כסת"ח (כיסוי תחת), יש סיבה חשובה לכך שחברות מצרפות מגילות שלמות לתרופות - כדי למנוע מאנשים לצרוך אותן באופן שיהרוג אותם. למרבה הצער, יש מי שמתעלמים מהאזהרות ולבסוף משלמים על כך לבסוף מחיר כבד. בשבוע שעבר למשל, סטודנטים מניגריה איבדו את חייהם לאחר ששילבו בין תרופות שאסור לשלב ביניהן, וכן צרכו יחד איתן אלכוהול.



האירוע זכה לסיקור תקשורתי נרחב גם מחוץ לגבולות המדינה, מאחר והוא התרחש במהלך אורגיה המונית. לפי הדיווחים השונים, שלושה סטודנטים וסטודנטית שכרו חדר מלון במדינה הניגרית אימו, שם קיימו יחסי מין, צרכו תרופות, סמים ושתו אלכוהול. בשלב כלשהו משהו השתבש ולמקום הוזעקה משטרה, לאחר שעלה חשש לשלומם.



מתו לאחר שערבבו תרופות עם סמים ואלכוהול. צילום: אייסטוק פוטו
מתו לאחר שערבבו תרופות עם סמים ואלכוהול. צילום: אייסטוק פוטו



"שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את כל הארבעה עירומים ומחוסרי הכרה", סיפר גורם בכיר במשטרה. על פי דיווח של ה"דיילי פוסט ניגריה", בחדר היו מפוזרות אריזות של קודאין וטרמדול (תרופות לשיכוך כאבים), חשיש הודי, וודקה וסמים נוספים. מותם של שניים מהגברים, שלמדו באוניברסיטה בעיר אוורי (Owerri), הוכרז במקום.



הסטודנט השלישי, שלומד באוניברסיטה מקומית, הובהל לבית החולים במצב קריטי אך מת זמן קצר לאחר מכן. סיבת המוות אומנם עוד לא אושרה רשמית, אך החשד הוא שמותם נגרם מערבוב התרופות ומשימוש באלכוהול. השורדת היחידה, הסטודנטית, נלקחה לבית החולים לטיפול ומצבה מוגדר יציב. בימים אלו היא עדיין מאושפזת בבית החולים