לא רק כנסת בוחרים היום. נטלי כהן ועמנואל גל, בני זוג מרמת גן, בחרו אחד בשני. השניים נישאו דווקא היום, יום הבחירות לכנסת ה-21, בשעות הצהריים. מזג האוויר הנפלא ויום השבתון שהגיע לציבור בישראל באמצע השבוע הביאו אותם, אחרי זמן רב שב דחו את המאורע, להזמין את חבריהם ובני משפחותיהם ולהישבע אמונים זה לזו.



החתונה התקיימה במסעדה בקומה ה-49 בעזריאלי בתל אביב, בנוכחות 100 אורחים. "היו אמורים להיות 80, אבל בסוף זה גדל ל-100", אומרת נטלי. עמנואל (39) ונטלי (31) הכירו לפני כמעט שלוש שנים, דרך אפליקציית Okcupid. הצעת הנישואים הגיע כבר לפני שנה וחצי. "כל הזמן דחיתי את ארגון האירוע, כי למי יש כוח עכשיו לחתונה. לפני חודש וחצי אמרתי לעמנואל 'יאללה, בוא נרים חתונה ביום הבחירות'. תוך זמן קצר סגרנו הכל, כולל שמלה שעשיתי בה כמה שינויים".



לדבריה, "רצינו את תאריך הבחירות כי כולם בחופש, יש אווירה כיפית ויש מה לעשות עם הילדים". היום של בני הזוג החל מוקדם בבוקר. "בשש התעוררתי לאיפור ושיער, אחר כך הלכנו להצטלם בפארק הלאומי ברמת גן, במזג אוויר ממש טוב".



רגע לפני הצילומים, הייתה לבני הזוג תחנה אחת. "עברנו בקלפי כדי להצביע. כיוונתי להגיע לשם ולהצטלם כחתן וכלה. התגובות היו מדהימות. ילדים, מבוגרים, זקנים, כולם בירכו אותנו במזל טוב וצעקו לנו 'קולולו'". נטלי אינה מוכנה להסגיר מי מהרשימות לכנסת קיבלה את הקולות של זוג הנשואים הטריים. "הצבעה זה עניין אישי. כל אחד בוחר מדם לבו. הכי חשוב שהטוב ביותר ינצח".