בחירות 2019 - תוצאות מדגם חברת החדשות: מערכת הבחירות לכנסת ה-21 הגיעה לסיומה עם סגירת הקלפיות הערב (שלישי) וכעת במערכת הפוליטית ממתינים לתוצאות האמת שיזרמו במהלך הלילה. על פי תוצאות המדגם שפורסם בחברת החדשות של ערוץ 12, כחול לבן תהיה המפלגה הגדולה בכנסת הבאה עם 37 מנדטים כשאחריה הליכוד עם 33 מנדטים.



על פי המדגם, יהדות התורה זוכה ל-7 מנדטים וכך גם חד"ש-תע"ל . מפלגת העבודה זוכות ל-6 מנדטים. עם חמישה מנדטים - בל"ד-רע"מ, מרצ, איחוד מפלגת הימין וישראל ביתנו. כולנו עם 4 מנדטים והימין החדש בראשות בנט ושקד, זהות בראשות פייגלין וגשר של לוי אבקסיס לא עוברות את אחוז החסימה.
 
 



לפי מדגם חדשות 13, הליכוד וכחול לבן צמודות בצמרת, כאמור, עם 36 מנדטים לכל אחת מהן, בעוד שהעבודה זוכה ל-7 מנדטים, כמו גם יהדות התורה, חד"ש-תע"ל וש"ס. איחוד מפלגות הימין, לעומת זאת, זוכה ל-4 מנדטים, בדומה למפלגות הימין החדש, מרצ, כולנו וישראל ביתנו. זהות, גשר ובל"ד לא עברו את אחוז החסימה. 


לפי מדגם כאן 11, כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר עם 37 מנדטים, ומיד אחריה הליכוד עם 36. המפלגה השלישית בגודלה היא מפלגת העבודה, עם 8 מנדטים, בעוד שהמפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, זכו ל-7 מנדטים. המפלגה השישית בגודלה היא חד"ש-תע"ל, עם 6 מנדטים, ולאחריה מרצ, כולנו ואיחוד מפלגות הימין עם 5 מנדטים, כשאת הרשימה סוגרת ישראל ביתנו עם 4 מנדטים. המפלגות שנותרו בחוץ הן הימין החדש, גשר, זהות ובל"ד. כמו כן, לפי המדגם, גוש הימין מוביל עם 64 מנדטים לעומת 56 לגוש השמאל.