פרקליטיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיבלו הודעה אמש ממשרד המשפטים, לפיה הם מזומנים מחר למשרד כדי לקבל את חומרי החקירה נגדו בתיקים 1,000, 2,000 ו-4,000 לקראת השימוע, זאת לפני הגשת כתב אישום שמתוכנן לעוד שלושה חודשים בדיוק. כזכור, באי כוחו של ראש הממשלה ביקשו להשהות את מסירת החומרים נוכח טענתם לחשש שחומרי הראיות ימצאו את דרכם לכלי התקשורת ויפורסמו בתקופת הבחירות.



השימוע לסנגורי ראש הממשלה יערך בפני היועמ"ש, בעוד שיתר השימועים יערכו בפני פרקליטת מחוז ת״א (מיסוי וכלכלה). השימועים יתקיימו במסגרת הזמן אשר יוקצה לראש ההמשלה הנבחר להרכיב ממשלה חדשה



כזכור, לפני כחודש היועמ"ש הודיע לבאי כוחו של ראש הממשלה ולבאי כוחם של החשודים האחרים בפרשות 1,000, 2,000, ו-4,000, כי לאחר שקילת עמדותיהם, ובשים לב למכלול נסיבות העניין, הוא החליט להיעתר בחיוב לבקשתם להשהות את מסירת חומרי החקירה בתיקים הקשורים לראש הממשלה עד לאחר מועד הבחירות, וזאת ביחס לכלל החשודים.



בתוך כך, מבקר המדינה יוסף שפירא העביר ליועמ"ש, אביחי מנדלבליט, חומרים הקשורים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומהם עולה חשד לעבירות פליליות של נתניהו בפרשת המניות. מנדלבליט צפוי להודיע על פתיחת בדיקה של הנושא לאחר הבחירות. שלשום שפירא פנה ליועץ המשפטי לממשלה במכתב, והבהיר נתניהו לא קיבל אישור מוועדת ההיתרים להחזיק באופן ישיר מניות בחברת seadrift של בן דודו נתן מיליקובסקי.