סקנדל נוסף בארמון: בעוד הממלכה דרוכה ומצפה ללידת בנם או בתם של הדוכסים מסאסקס, הלוא הם הנסיך הארי ומייגן מרקל, החדשות האחרונות מבית המלוכה שלא מפסיק לייצר כותרות מגיעות מכיוונו של אחיו של הארי, הנסיך ויליאם, לפיהן הדוכס מקיימברידג' בגד ברעייתו ואם שלושת ילדיו קייט מידלטון עם לא אחרת מאשר חברתה הטובה רוז האנבורי.



האנבורי, דוגמנית בעברה, נשואה לאריסטוקרט ומרקיז בריטי בשם דיויד רוקסאווג'. לפני שבועיים דווח כי בין השתיים פרצה מריבה וכי מידלטון מנסה להוציא את האנבורי מחוג חברותיה. לפי מקורות שצוטטו ב"סאן", קיימת מתיחות בינה לבין מידלטון והדוכסית הייתה שמחה אם היא תתרחק ממנה וממשפחתה מאחר והן אינן בקשר קרוב כמו בעבר.



עוד דווח, כי ויליאם ניסה לגשר בין השתיים, אך הניסיונות לא צלחו, ולמרות הקרבה היא הודיעה כי היא לא רוצה לראות יותר את חברתה לשעבר ואת בעלה, למרות שהם משתייכים למעמד חברתי דומה. עכשיו ייתכן ונחשפה הסיבה מדוע. 



הפרשן לענייני בית המלוכה ריצ'ארד קיי אמר כי שני הזוגות שוקלים כעת לנקוט בהליך משפטי בגלל הפרסום, שעלול לפגוע קשות במוניטין של הנסיך ויליאם ובית המלוכה, למרות שזה האחרון כבר רגיל להתמודד עם שמועות ועם סקנדלים.



בינתיים, ג'יילס קורן, המקורב לתקשורת הבריטית, צייץ על השמועה בחשבונו בטוויטר: "כולם יודעים על הרומן", כתב, ולאחר מכן מיהר למחוק את הציוץ שלו. עם זאת, הוא ציין כי "בקרוב תתפוצץ שערורייה גדולה". נוכל לקוות שאין אמת בשמועה ושויליאם אינו הולך בדרכי אביו, הנסיך צ'ארלס, שכזכור בגד ברעייתו דיאנה עם קמילה פארקר-בולס בזמן שהשניים היו נשואים.