זהו יום היסטורי. דף המסרים עבד. עובדה. נס גלוי, הפתעה מרנינה לכל מי שלא מבין בפוליטיקה. עבדכם הנאמן ישב פה ועם מאזין אחרי מאזין מהשמאל הקיצוני, עוכר ישראל, התערב איתם, שמי שיזכה בבחירות יהיה בנימין נתניהו ירום הודו.



והמאזינים נפלו בפח, הטמבלים עם האמונה שהעם בישראל יש לו היגיון, ויצביע לגנץ, ולא לביבי. יש איש אחד שמגיע לו להיות ראש ממשלה והוא בנימין נתניהו. הלכו האנשים לקלפי, וכמו שאמר בגין, שמו מח"ל, ועוד מח"ל ועוד מח"ל, ובסוף מח"ל הגיעה ל-35 מנדטים, ונתניהו יהיה ראש הממשלה, כפי שאמרתי, אני נביא אמיתי.



אני מצטער בשבילכם, כל הנאיביים. אני רוצה לחסוך מכם להגיע הנה, ולהביא את הבקבוקים של ג'וני ווקר שחור. יש לי מספיק, אין לי מספיק מקום בשביל הכל. תראו כמה עולה הג'וני השחור, תרגמו לכסף, אל תבואו להציק לי ותתרמו את זה לסיפריית העיוורים בתל אביב, או שאעשה לכם שיימינג.



ולעניין האמיתי, איך אמר כבוד השר הגדול בתורה, האיש הישר וההגון אריה דרעי, שזכה בשמונה מנדטים - הקב"ה רוצה שאני אמשיך. ואם הוא רוצה שהוא ימשיך, מי אנחנו שנעצור בעדו. הרי יכול היום עם שמונת חברי הכנסת שלו לומר 'די לי בתפקיד שר הפנים'. אני אוהב כסף, אני רוצה להיות שר האוצר, ואם הוא ירצה - הוא יהיה. וליצמן, במפלגה אנטי ציונית, אם הוא רוצה במקום להיות סגן שר הבריאות, הוא ישר יהיה שר הביטחון.



אם ירצה - דרעי יהיה גם שר האוצר



יכול להיות שבמדינתנו המטורללת, נשמע את מהדורת החדשות נפתחת, שמר ליצמן יהיה סגנו של נתניהו בתור סגן שר הביטחון. הכל עלול לקרות - אל תופתעו. איזה תענוג יהיה לשמוע שסמוטריץ' יהיה שר המשפטים. שנעביר את איתמר בן גביר, שגנב את הסמל של רבין מהאוטו. הוא יהיה בכנסת. אם אתם עושים תג מחיר, נשרפים כמה ערבים, הוא יוציא אתכם חד וחלק, עורך דין מקצוען.



איזה יום גדול. צהריים טובים לך מר גנץ. איך לא למדת מטעויות של אחרים? מה נאמת נאום ניצחון. איזה ניצחון? זה הישג ענק, מקבלת חברי כנסת מימין ומשמאל, מפלגה בלי צבע. מה אתה נואם נאום ניצחון? את מי ניצחת? עם מי תרכיב ממשלה? עם סמוטריץ'? עם דרעי? עם מי?



יודעים העובדים וידידיי המעטים מה דעתי על אבי גבאי. אני חשבתי שהוא השתחצן שהוא אמר שהוא יהיה ראש ממשלה. הלו, אדון גבאי, אולי היית מנכ"ל ושר מוצלח, ואולי ואולי ואולי, אבל איך שהתנהגת עם ציפי לבני ועוד כמה אנשים, וההתנשאות שלך - הרבה אנשים לא יכלו לשים את הפתק של המפלגה שלך בקלפי.





מה אגיד לכם רבותיי? קצת עצוב לכל מיני אנשים בארץ. יש הרבה אנשים שצוהלים, ויש להם סיבה. הם האמינו בנתניהו. התקשורת הימנית עשתה לו תעמולה מעולה, מהבוקר עד הלילה. זאת שהשתלטה על חצי מהרדיו בארץ, ערוצי טלוויזיה, עיתונים. בלי שמץ של ציניות הם הרוויחו. אני מניח שיהיו עוד כמה שיעברו לצד הזה כדי לקבל ג'ובים. מה רע? עירית לינור פורחת שוב אחרי שהפכה להיות תומכת ביבי, ועוד הרבה אחרים. פורחים. ברדוגו, זה שהיה פעם עסקן, מנכ"ל מפעל הפיס, הפרשן הראשי בגלי צה"ל - פורח. תעמולה יומיומית.



וגם צריך להגיד משהו למאות אלפי המסכנים, אנשים עם , חטפו אתמול בוקס בפנים שהמפלגה שלהם הלכה פייפן. אולי יקרה נס, שימו מבטחכם בקב"ה. אולי יהיה עוד שינוי, לא יודע מה. אבל בסה"כ לביבי יש נבחרת מעולה. הוא עצמו, דרעי, כץ, הרב פרץ, סמוטריץ', ליברמן, ליצמן, חוטובלי, אמיר אוחנה. אנשים נפלאים, הרבה אנשים נפלאים, שינהלו ביושר את המדינה, ואתם שמאלנים דפוקים, אכלתם את כל הצינור, כי משיח לא בא.